Uppdatering och snackistråd 4

Är uppväxt på landet och det var alltid officiellt vår när flytgödseln skulle ut. Vår gamla BC rullade sig däremot gärna i kattskit, speciellt när katterna var lösa i magen (och åt det också för den delen), DET var inte roligt.
Flytgödsel, kattskit och grävlingsskit (det sistnämnda gillar mina att gno sig i) är lika illa när det smetats in i hundpälsarna :D

Näää fy satan :nailbiting: hoppas verkligen inte han gör det.

Tyckte det var så oskyldigt... Är så trött på att han alltid frågar "varför" när någon säger något liksom, att han aaaalltid ifrågasätter. Och ja. Jag sa det. "Folk vill inte bli ifrågasatta, dom vill ha svar på sina frågor."

Sen kallade nån mig känslig :p och Admin gjorde som han alltid gör, skriver ens namn och sitt ? Och jag ignorerade det så vi får väl se vart det leder :angel:
PMa mig tråden så ska du gå lite mer uppbackning

Näää fy satan :nailbiting: hoppas verkligen inte han gör det.

Tyckte det var så oskyldigt... Är så trött på att han alltid frågar "varför" när någon säger något liksom, att han aaaalltid ifrågasätter. Och ja. Jag sa det. "Folk vill inte bli ifrågasatta, dom vill ha svar på sina frågor."

Sen kallade nån mig känslig :p och Admin gjorde som han alltid gör, skriver ens namn och sitt ? Och jag ignorerade det så vi får väl se vart det leder :angel:

Du var en modig rackare. Blir nästan så man får poppa popcorn och vänta på fortsättning.....:nailbiting:

Han kan ringa mig så ska han få veta att han lever :devil:
Dobbis/ andra namnet är bitch :angel:
I'm%20The%20Bitch%20Sticker-250x250.jpg

Jaha...ska jag slänga mina popcorn nu då? :meh:

I h*lvete heller :o Man slänger inte popcorn!! (Så länge man inte råkat bränt dom)

Jag vart sugen på att se vetbase-tråden. Men jag gick ur och har admin blockad och det finns inte en chans att jag in-blockar. Skulle nog inte bli insläppt igen heller.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka