Uppdatering och snackistråd 4

12805655_10153246121731707_1968381344372022217_n.jpg

Sitter hemma och är halvdöd efter en hel dags träning för Anders Kjernholm. Ammo är bäst i världen, förutom ett par mindre brister och det har varit SÅ kul att träna!!
Nu jävlar ska det tränas för tävling! (Ska bara överleva en träningsdag till ;) )

Usch, sitter och tittar på utländska veterinärprogram och blir ledsen igen... En 12årig bc med cancer i hjärtat som får cellgifter och en husky valp/unghund med så missbildade ben att den inte kan gå och ägarna hyllas som hjältar för att de behåller den.

Igår blev det långpromenad i skogen med massa lösspring, sen utflykt och kortare promenad till stranden och fika för de tvåbenta. Sen klickerträning för båda på kvällen.

Idag spår för Stoja :)

Usch, sitter och tittar på utländska veterinärprogram och blir ledsen igen... En 12årig bc med cancer i hjärtat som får cellgifter och en husky valp/unghund med så missbildade ben att den inte kan gå och ägarna hyllas som hjältar för att de behåller den.
Dr.Dee!!

@Voff
Det här måste ju vara något för dig
Sire: FAJO spod Lazov, IPO 3, DBK-A, DLK-A (SK)
(IPO 3, SchH 3, FH 2 Agent vom Wolfsheim X SVV 1 Dasa spod Lazov)
Dam: SAKE Dorplant, IPO 1, HD-A, ED 0/0
(SCHH3 (SG-BSP) IP3 V Hunter vom Andi X IPO3 Katja Cevaro)

Trist :(

@Voff
Det här måste ju vara något för dig
Sire: FAJO spod Lazov, IPO 3, DBK-A, DLK-A (SK)
(IPO 3, SchH 3, FH 2 Agent vom Wolfsheim X SVV 1 Dasa spod Lazov)
Dam: SAKE Dorplant, IPO 1, HD-A, ED 0/0
(SCHH3 (SG-BSP) IP3 V Hunter vom Andi X IPO3 Katja Cevaro)
Vad är detta? Sitter i fonduegrytan med gäster :)

Fick något ryck och tog en längre promenad istället för rastningsrunda direkt på morgonen. Såå trots att klockan bara är 10 har jag redan varit ute i lite mer än en timme med hundarna, Ebrah har sprungit i skog, vi har ätit frukost och jag har kunnat lägga mig i sängen igen. Det känns jättebra!

Aysu är nu begravd lååångt in under täcket, Ebrah ville mysa lite men flyttade till sin biabädd när jag började försöka ta lite täcke i sängen. Blir de rastlösa senare idag så ska vi träna lite rallylydnad eller hitta på någon typ av nosaktivitet.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka