Alltså. Jag har blivit en idiotmagnet, tydligen. Jag mötestränar min valp, med det kommer att jag mötestränar alla mina hundar eftersom jag oftast går med alla.
Nyss mötte jag typen som låter sin hund nosa på ALLT. Ja, men låt du Mr Pudel nosa på allt med en meters mellanrum när jag står här och väntar...
Och, en ensam man, som fipplade med sin telefon, men det fattade ju inte fröken galenpanna när han stannade 10 meter ifrån oss. Hon tyckte det var bäst att brösta upp sig och fattade inte när jag menade att hon kunde tagga ner
Du är inte ensam om att vara det. Letade febrilt efter en bajspåse igår kväll när min hund helt plötsligt fick sällskap av en liten Yorkshireterrier i flexikoppel. Tjejen som rastade den lille tyckte att våra hundar kunde träffas eftersom dom var någorlunda lika stora ( min är en stor chihuahua )
Nu hade hon tur, hade jag haft den dansksvenska som jag ibland är dagmatte åt med mig hade det smällt! Den lilla söta hade då fått vara glad om hon kommit undan med livet i behåll.