Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger med från start.Eftersom den andra blev låst så kan vi fortsätta här!
TråkigtJag hänger med från start.
Leons dag har inte varit så bra, åskan har skallrat rutorna o hans Nozinan tog slut igår.
Bilden funkar inteKan passa på att introducera mig och min söta 17 veckors valp Sigge! Idag har vi varit ute på landet hos bekanta och Sigge har fått leka med en kompis, gått på strandpromenad och även simmat
Hm... jag gör kanske något fel? Jag tryckte på bildknappen och gav url till bilden som jag har i ett album på google photos.Bilden funkar inte
Det ska fungera då.Hm... jag gör kanske något fel? Jag tryckte på bildknappen och gav url till bilden som jag har i ett album på google photos.
Testa att högerklicka på bilden, öppna länk i ny flik och sen ta den URL:en, det brukar fungera bättre. När du är inne på bilden i albumet alltså.Testar att ge länken direkt här, så får ni klicka er in till den själva https://goo.gl/photos/XG9vNiYsGTaXvN368
För de som undrar så är han en blandras. Mamman är pudel/papillon/jack russel och pappan är renrasig pudel.
Testar!Testa att högerklicka på bilden, öppna länk i ny flik och sen ta den URL:en, det brukar fungera bättre. När du är inne på bilden i albumet alltså.
Lägg in bilden genom att skriva bildadressen till bilden i rutan som kommer upp, därefter får du trycka på knappen "skicka"Testar!
Tack så mycket, det är härligt att vara härLägg in bilden genom att skriva bildadressen till bilden i rutan som kommer upp, därefter får du trycka på knappen "skicka"
Glömde att hälsa dig välkommen här!
Funkar inte..
Eller så högerklickar du på bilden o sparar o går till tråden, tar dit muspekaren o tryck på Ctrl + v