Meh, vi är fler nyfikna!
Äsch då. Tollare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, vi är fler nyfikna!
Äsch då. Tollare
Balanserade tollare är ju riktigt trevliga hundar!
Man måste bara hitta dom.
Nädå, kolla efter jaktlinjer, jag har en kompis som har två bra, från olika uppfödare, men båda är bra mentalt.Det är just det där problemet med att hitta dem som får en att fundera om det någonsin blir någon...
Kan du lägga in länken åt mig igen?Sitter och tittar på Bagges hundar. Blödigt.
Kan du lägga in länken åt mig igen?
kl
Åskmolnen tornade upp, himlen blev svart o Leons barometer gav utslag o han började vanka, fick medicin o lugnade ner sig. Nu har det klarnat upp o han vågade gå ut en stund.
Solen försvann o det blev mörkt igen, höststorm med regn vräker ner.Åskmolnen tornade upp, himlen blev svart o Leons barometer gav utslag o han började vanka, fick medicin o lugnade ner sig. Nu har det klarnat upp o han vågade gå ut en stund.
Jag har träffat två otroligt trevliga tollare (och några nervvrak...), så det lär absolut finnas sådana som är bra. Börjar du försöka hålla koll nu borde det ju inte vara några problem att hinna hitta rätt uppfödare osv innan det är dags för nästa hundköpDet är just det där problemet med att hitta dem som får en att fundera om det någonsin blir någon...
Ni råkade inte ha teleporterat er till en norrländsk skog?Idag var det tydligen en vinthundsutställning någonstans inte allt för långt bort. Det märktes att jag och domaren inte hade samma smak En av mina absoluta favorithanar var där och fick inte speciellt bra omdöme. Tur att vi inte åkte dit utan var i skogen och sprang istället. Jag hade inte velat lägga massor av pengar på att få höra att båda mina damer är fula och orastypiska.
Åh så kul! Men nix, vi är i SthlmNi råkade inte ha teleporterat er till en norrländsk skog?
Sambon kom hem efter sin långpromenad och sa "kan du fixa fram en bild på de där chilihundarna på Buke?" för han tyckte att han hade sett en kvinna med kopior av Aysu och Ebrah men var inte helt säker på att han kom ihåg rätt (det gjorde han)
BÄSTA!Även jag måste få skryta lite Tage är i sin värsta hormonperiod hittills för tillfället och har så varit de senaste veckorna så vi har haft en rejäl svacka. Idag var det dags för vår första tävling någonsin, en inoff. agility där vi startade i två blåbärsklasser. Jag var typ nära att stryka mig för jag såg framför mig hur Tage skulle köra sina "ärevarv" som han gärna lägger in mitt i banan. Men han var SÅ klockren och vi fick till sånt superbra flyt. När det var prisutdelning sen fick jag en chock, vi vann (!) första klassen . Helt galet! I andra klassen kom vi femma, där fick vi en vägran pga han tvekade när han kom ut ur en tunnel mot publiken. Är så nöjd med min fina hund