Uppdatera vidare, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten - lurviga söta pungkulor är väl ingenting. Värre med nakna eller rakade :p;)
Men kolla Monsters. De är ju för fan nästan nakna. Nightmare! :arghh:

Alltså jag kan se det framför mig: @Monstermom s väckarklocka ringer och hon tvingas motvilligt inse att det är dags att vakna. Hon slår upp ögonen, Monsters pungkulor är som vanligt det hon möter dagen med, inget konstigt med det. Men just den här morgonen kommer hon på, visst ja, det var ju det här jag berättade för Bläckis om så hon sträcker sig efter mobilkameran .... :arghh:

Men kolla Monsters. De är ju för fan nästan nakna. Nightmare! :arghh:

Alltså jag kan se det framför mig: @Monstermom s väckarklocka ringer och hon tvingas motvilligt inse att det är dags att vakna. Hon slår upp ögonen, Monsters pungkulor är som vanligt det hon möter dagen med, inget konstigt med det. Men just den här morgonen kommer hon på, visst ja, det var ju det här jag berättade för Bläckis om så hon sträcker sig efter mobilkameran .... :arghh:
Nä Monsters är ju blå och säkert som sammet ;) :rofl::rofl::rofl:

Äääh de löper väl inte så himla ofta? Långhåriga hanar kissar ner hela jävla magen varenda dag (och ibland frambenen?!) :yuck: Jag tänkte inte alls på det när vi valde hanhund utan tänkte mest att det skulle bli sååå skönt att slippa allt löpklet, och nu har vi en hund som måste duschas eller typ våttorkas flera gånger i veckan året runt... :rofl:

Min kissar inte ner sig. Rollo som är korthårig kan ibland pissa på sina framben. :yuck:

Han har vinterpäls just nu, bara så ni vet. :meh:

Och du ska bara veta hur många gånger jag försökt knäppa en bild åt dig, @mandalaki ! :laugh:
Här i huset har vi ingen väckarklocka, jag sover för dåligt för att det ska vara någon mening med det. Men Monster vet att om jag inte bara vaknar utan också sträcker mig efter mobilen, då är det dags att kliva upp (kollar jag vad klockan är så har jag redan gett upp egentligen). Så det var ett jäkla smygande för att inte störa landskapet. :D

Nu sticker jag - till slut - från er, era hedningar som inte förstår sig på äkta konst! Trevlig helg!

Han har vinterpäls just nu, bara så ni vet. :meh:

Och du ska bara veta hur många gånger jag försökt knäppa en bild åt dig, @mandalaki ! :laugh:
Här i huset har vi ingen väckarklocka, jag sover för dåligt för att det ska vara någon mening med det. Men Monster vet att om jag inte bara vaknar utan också sträcker mig efter mobilen, då är det dags att kliva upp (kollar jag vad klockan är så har jag redan gett upp egentligen). Så det var ett jäkla smygande för att inte störa landskapet. :D

Nu sticker jag - till slut - från er, era hedningar som inte förstår sig på äkta konst! Trevlig helg!
Jag (önskar att jag kunde säga att jag) uppskattar dina ansträngningar! :laugh:

Trevlig helg till dig och kulorna också :love:

Jag (önskar att jag kunde säga att jag) uppskattar dina ansträngningar! :laugh:

Trevlig helg till dig och kulorna också :love:
Ammo hälsar att man ska inte skämmas för sina kulor!
(Såhär sover han ofta, gärna med rumpan mot en :D:D )
nX83OhJ.jpg

Äääh de löper väl inte så himla ofta? Långhåriga hanar kissar ner hela jävla magen varenda dag (och ibland frambenen?!) :yuck: Jag tänkte inte alls på det när vi valde hanhund utan tänkte mest att det skulle bli sååå skönt att slippa allt löpklet, och nu har vi en hund som måste duschas eller typ våttorkas flera gånger i veckan året runt... :rofl:

Hehe... Min är helt naken just nu och snart ska hon in i löp... och då ska det givetvis fortsätta att fällas. Nu är hon visserligen helt naken för att hon haft valpar, men ändå. Enligt sägen är flufftikar pälsade ca 5 månader om året. Om man har tur. :cautious:

Fick se en bild på en hoper valpar på vår tyska uppfödares facebook och insåg att en av dem är vår. Så nu vet jag iaf färgen på den lilla. Svart med lite brunt på.
De är sju veckor nu och löjligt söta :love:

Är så djävulskt stressad, helgens - som jag sett fram emot i nästan ett år! :love: - planering rasar i smulor runt mig, min vanliga "vill inte åka! :meh:"-tjurighet har dykt upp, bilen har visat sig ha en balkdjävel mellan baksäte och bagageutrymmet i fällt tillstånd, så jag och Monster kommer ju att bryta ryggen av att sova i bilen (saknar min gamla bil! :arghh:), min packlista har kommit på villovägar (har jag packat ner den? vore inte första gången... :cautious:), telefonens batteri har börjat krångla, och jag är på väg att bli dunderförkyld.

Men! Det betyder ju inte att man inte kan ta tid att förgylla andras liv! Så.

God Morgon, @mandalaki !
bRNe6Tk.jpg

:D

Äh, jag sa ju att du skulle skaffat dig en billig skåpbil istället :( Hade min gård vart närmare din destination hade du fått slagga i lillstugan. Kanske finns nån annan bukefalist i närheten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 558
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 114
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka