Förresten - lurviga söta pungkulor är väl ingenting. Värre med nakna eller rakadeJag ÄTER!
Note to self. Tik. Du ska ha en tik. Glöm aldrig det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten - lurviga söta pungkulor är väl ingenting. Värre med nakna eller rakadeJag ÄTER!
Men kolla Monsters. De är ju för fan nästan nakna. Nightmare!Förresten - lurviga söta pungkulor är väl ingenting. Värre med nakna eller rakade
Nä Monsters är ju blå och säkert som sammetMen kolla Monsters. De är ju för fan nästan nakna. Nightmare!
Alltså jag kan se det framför mig: @Monstermom s väckarklocka ringer och hon tvingas motvilligt inse att det är dags att vakna. Hon slår upp ögonen, Monsters pungkulor är som vanligt det hon möter dagen med, inget konstigt med det. Men just den här morgonen kommer hon på, visst ja, det var ju det här jag berättade för Bläckis om så hon sträcker sig efter mobilkameran ....
Precis. Världens finaste liksomNä Monsters är ju blå och säkert som sammet
Värre med rosa sladdriga - tänk grand danois med hängpung halvvägs till knänaPrecis. Världens finaste liksom
Jag har kommit på en sak:Värre med rosa sladdriga - tänk grand danois med hängpung halvvägs till knäna
Jag har kommit på en sak:
jag vill inte ha hund.
Jag har kommit på en sak:
jag vill inte ha hund.
Äääh de löper väl inte så himla ofta? Långhåriga hanar kissar ner hela jävla magen varenda dag (och ibland frambenen?!) Jag tänkte inte alls på det när vi valde hanhund utan tänkte mest att det skulle bli sååå skönt att slippa allt löpklet, och nu har vi en hund som måste duschas eller typ våttorkas flera gånger i veckan året runt...
Jag (önskar att jag kunde säga att jag) uppskattar dina ansträngningar!Han har vinterpäls just nu, bara så ni vet.
Och du ska bara veta hur många gånger jag försökt knäppa en bild åt dig, @mandalaki !
Här i huset har vi ingen väckarklocka, jag sover för dåligt för att det ska vara någon mening med det. Men Monster vet att om jag inte bara vaknar utan också sträcker mig efter mobilen, då är det dags att kliva upp (kollar jag vad klockan är så har jag redan gett upp egentligen). Så det var ett jäkla smygande för att inte störa landskapet.
Nu sticker jag - till slut - från er, era hedningar som inte förstår sig på äkta konst! Trevlig helg!
Ammo hälsar att man ska inte skämmas för sina kulor!Jag (önskar att jag kunde säga att jag) uppskattar dina ansträngningar!
Trevlig helg till dig och kulorna också
Hahah nej inte direkt@Wingates: Det är iaf ingen som helst tveksamhet om vilket kön han har
Äääh de löper väl inte så himla ofta? Långhåriga hanar kissar ner hela jävla magen varenda dag (och ibland frambenen?!) Jag tänkte inte alls på det när vi valde hanhund utan tänkte mest att det skulle bli sååå skönt att slippa allt löpklet, och nu har vi en hund som måste duschas eller typ våttorkas flera gånger i veckan året runt...
Är så djävulskt stressad, helgens - som jag sett fram emot i nästan ett år! - planering rasar i smulor runt mig, min vanliga "vill inte åka! "-tjurighet har dykt upp, bilen har visat sig ha en balkdjävel mellan baksäte och bagageutrymmet i fällt tillstånd, så jag och Monster kommer ju att bryta ryggen av att sova i bilen (saknar min gamla bil! ), min packlista har kommit på villovägar (har jag packat ner den? vore inte första gången... ), telefonens batteri har börjat krångla, och jag är på väg att bli dunderförkyld.
Men! Det betyder ju inte att man inte kan ta tid att förgylla andras liv! Så.
God Morgon, @mandalaki !
För det är jättemycket mysigare med en hundmutta i ansiktet på morgonen!Jag ÄTER!