Det finns på youtube, bla CM har visat "rottisvallning" i sitt program...Rekommenderas inte för den känslige.Svårt att inte vara "rasrasist" när det kommer till vallning. Skulle verkligen inte vilja se vilken teknik en rottis har vid "vallning".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns på youtube, bla CM har visat "rottisvallning" i sitt program...Rekommenderas inte för den känslige.Svårt att inte vara "rasrasist" när det kommer till vallning. Skulle verkligen inte vilja se vilken teknik en rottis har vid "vallning".
Vet inte hur mycket dom ser, men dom är väldigt glada att Hund får göra något och kommenterar ofta hur glad Hund är i mig. Så dom är iaf mycket positiva.Vad säger Hunds ägare nu när hunden får jobba lite? Märker ägaren någon skilnad på hunden?
Vet inte hur mycket dom ser, men dom är väldigt glada att Hund får göra något och kommenterar ofta hur glad Hund är i mig. Så dom är iaf mycket positiva.
På sikt blir det nog så, jaBlir det så att du kommer ta över henne eller?
Stackars får . Hur kan man göra så mot djur?!Det finns på youtube, bla CM har visat "rottisvallning" i sitt program...Rekommenderas inte för den känslige.
Folk verkar inte betrakta lantbruksdjur som tänkande, kännande individer. Det verkar anses okej att de ska stå ut med stress och dödsångest för att nån vill motionera sin hund.Stackars får . Hur kan man göra så mot djur?!
Jag ÄTER!Är så djävulskt stressad, helgens - som jag sett fram emot i nästan ett år! - planering rasar i smulor runt mig, min vanliga "vill inte åka! "-tjurighet har dykt upp, bilen har visat sig ha en balkdjävel mellan baksäte och bagageutrymmet i fällt tillstånd, så jag och Monster kommer ju att bryta ryggen av att sova i bilen (saknar min gamla bil! ), min packlista har kommit på villovägar (har jag packat ner den? vore inte första gången... ), telefonens batteri har börjat krångla, och jag är på väg att bli dunderförkyld.
Men! Det betyder ju inte att man inte kan ta tid att förgylla andras liv! Så.
God Morgon, @mandalaki !
Eller en långhårig en! Min ena ligger alltid med kulorna åt mitt håll men de syns inte. Är bara en söt fluffig rumpaJag ÄTER!
Note to self. Tik. Du ska ha en tik. Glöm aldrig det.
Note to self igen: för säkerhets skull, välj en långhårig tik.Eller en långhårig en! Min ena ligger alltid med kulorna åt mitt håll men de syns inte. Är bara en söt fluffig rumpa
Hehe, fint när löpblodet kletar sig ut längst med dom långa hårstråna och torkat fastNote to self igen: för säkerhets skull, välj en långhårig tik.
Hehe, fint när löpblodet kletar sig ut längst med dom långa hårstråna och torkat fast
Hehe, fint när löpblodet kletar sig ut längst med dom långa hårstråna och torkat fast
Precis vad jag skulle till att påpeka.
Långhårig tik verkar dessutom betyda åretrunt-fällning och en lägenhet som aldrig blir ren. Börjar ångra mitt val av kön.
Mina kissar typ aldrig ner sig i vuxen ålder. De kissar på varandra isåfallÄääh de löper väl inte så himla ofta? Långhåriga hanar kissar ner hela jävla magen varenda dag (och ibland frambenen?!) Jag tänkte inte alls på det när vi valde hanhund utan tänkte mest att det skulle bli sååå skönt att slippa allt löpklet, och nu har vi en hund som måste duschas eller typ våttorkas flera gånger i veckan året runt...
Mina kissar typ aldrig ner sig i vuxen ålder. De kissar på varandra isåfall
Jag ÄTER!
Note to self. Tik. Du ska ha en tik. Glöm aldrig det.