Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@AraSlei Tack för ordentligt svar! Tycker det är lärorikt och kul att läsa!
@AraSlei Jag tycker dina hundar verkar fungera bra efter ditt ändamål.
Måste fråga, användar du flytväst till dina hundar?
Är det inte olika medel?Någon som vet varför vissa veterinärer vaccinerar i nosen isf nacken?
Är det inte olika medel?
Aha! Förr var väl kennelhostan alltid med spruta så är kanske bara en "old school"-veterinär ni träffat på Mina har bara fått kennelhostan via nosen de senaste åren om jag minns rätt.Detta var för kennelhosta (bekants hund) och vi tog samma för 6 v sen men i nacken.
I nacken kan man injicera (sprutas in under huden), i nosen så inhalerar jycken preparatet. Olika beredningsformer.Någon som vet varför vissa veterinärer vaccinerar i nosen isf nacken?
En? Det har varit alla. Vi går till 3 olika ställen var av en är en Aniqura-klinikAha! Förr var väl kennelhostan alltid med spruta så är kanske bara en "old school"-veterinär ni träffat på Mina har bara fått kennelhostan via nosen de senaste åren om jag minns rätt.
Det man ger i nosen tar nån mer stam av kennelhosta och anses därmed ge bättre skydd. Kommer dock inte ihåg exakt stammar såhär på kvällskvisten.Detta var för kennelhosta (bekants hund) och vi tog samma för 6 v sen men i nacken.
Det vanliga kennelhostevaccinet i injektionsform tar väl 3 olika stammar av kennelhosta. Den via nosen 5 eller 6 olika.Någon som vet varför vissa veterinärer vaccinerar i nosen isf nacken?