Ses i valptrådenOch nu skickade hanhundsägaren en vänförfrågan. Så lämpligt.
Då kan man ju kanske inte låta bli att fråga lite om hanen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ses i valptrådenOch nu skickade hanhundsägaren en vänförfrågan. Så lämpligt.
Då kan man ju kanske inte låta bli att fråga lite om hanen...
Klickar in på själva produktsidan så finns det alternativet, tänkte att det var lättare att se en sammanfattning på vilka bilar som buren passar i istället för att söka på 100 olika . Men det låter ju jättekonstigt, finns det någon annan version av bilen som inte har tröskel?
Ses i valptråden
StackareJag har ryggskott och kan inte ens ställa ner en matskål till hundarna Tur vi är två i hushållet.
Sambo är på klubben med ungtjejerna. Jag har gått en kort snigelpromenad med Skägget och Mamma Mu som sen fick äta godis på gräsmattan.
Stackare
Ja, det har den lille fått lära sig här med. Att man rör icket Lemmys matskål. Oj oj vad hemskt synd det var om den lilleMollys lärdom idag,stoppa inte näsan i Gissas matskål när du själv redan har inhalerat din mat.
Fy!Jag har ryggskott och kan inte ens ställa ner en matskål till hundarna Tur vi är två i hushållet.
Sambo är på klubben med ungtjejerna. Jag har gått en kort snigelpromenad med Skägget och Mamma Mu som sen fick äta godis på gräsmattan.
Jaktlabrador.Vad har du för ras nu förtiden? Är Kimi kvar?
Det kommer sluta med att du behåller allihopaHar en näst intill religiös upplevelse här hemma - valparna sov till 08, fick mat och sen komma ut i vardagsrummet så fort de var tysta. Dagens frukost intogs i soffan framför en kul film, med fem hundar sovande hos mig och nio precis lagom småbusiga valpar som nyfiket smakade på sitt första köttben på golvet.
My god vad jag trivs med mina hundar
Vill inte jinxa något men nu står vi i valpkö, uppfödaren blev jätteglad över min förfrågan och hanen verkar himla trevlig efter lite frågor till ägaren.
Nu är det bara att hålla tummarna.
Finns inte tillräckligt stor säng!Det kommer sluta med att du behåller allihopa
Man kan ställa flera sängar ihop... Vi har gjort det för att få plats med barn och hundar i sängen. En 180 och en 9 bredvid varandra är lagom till 2 vuxna två barn 1,5 och 3 år samt två stora ridgeback. Ibland kommer även katterna på besök i sängenFinns inte tillräckligt stor säng!
Samma ras eller?