Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var lägger man upp bilder nu när photobucket inte funkar längre?
Instagram funkar oxå.Var lägger man upp bilder nu när photobucket inte funkar längre?
Tvättar hundarna (och oss människor) med schampo (och tvål) speciellt framtaget för att användas i sjöar och hav
Finns säkert en del olika sorter. Vi har haft det i alla år eftersom vi har sjötomt, då är det onödigt att slösa vatten i dusch när man kan tvätta sig i sjönÅh, det visste jag inte att det fanns! Måste genast kollas upp. Eller så småningom i alla fall.
Inte för att jag tänkt bada min lilla valp ute men det händer ju att man tvättar sig själv i naturvatten om sommaren.
:-)
Älskar mitt hår när tvätten sker i sjön hela sommarenFinns säkert en del olika sorter. Vi har haft det i alla år eftersom vi har sjötomt, då är det onödigt att slösa vatten i dusch när man kan tvätta sig i sjön
@AraSlei Trist, hoppas det läker utan infektioner och sånt...
När jag var hos veterinären med Zvante i början av sommaren var det en ny veterinär och hon bad lite om ursäkt för att hon inte hunnit läsa igenom hela hans journal. Jag sa att det var inte så konstigt med tanke på hur många gånger han varit där och då sa hon att han varit där... alltså jag tror det var typ 49 gånger (mitt sifferminne är kasst) - och då har jag ändå åkt till en annan veterinär när han hade urinsten samt när han bröt två klor på en månad förra året (och fick infektion båda gångerna....) Så han har säkert varit hos veterinär 60 gånger
Tack, jag hoppas det också. Det räcker gott med att ha honom med tratt i flera veckor, vi vill inte brottas med infektioner också...
Men herregud Zvante är ju värre än Otis
Otis har faktiskt bara varit hos vet typ 10-15 gånger med denna, plus när han kastrerades förgiftning x2 (påsklilja som 12 veckors och råttgift förra sommaren), sydd efter att ha blivit sprättad av vildsvin i halsen, sydd efter att ha fått ner en pinne i svalget som nästan trängde ut under örat och så nu klon då. Plus återbesök
Rätt bra jobbat för en hund som är 2,5 år gammal....
Jag blir matt bara jag läser om det, Fritte har varit hos veterinären för en mjölktand som inte ville lossna, en trasig klo, något som hans hypokondriker till matte trodde var magont men inte var nått alls och för hälsokontroller (återigen hypokondrisk matte), kontroll av en avslagen tand, ögonlysning och höftledsröntgen. På snart 6 år med jävla slitjobb
Jag blir matt bara jag läser om det, Fritte har varit hos veterinären för en mjölktand som inte ville lossna, en trasig klo, något som hans hypokondriker till matte trodde var magont men inte var nått alls och för hälsokontroller (återigen hypokondrisk matte), kontroll av en avslagen tand, ögonlysning och höftledsröntgen. På snart 6 år med jävla slitjobb