Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det krävs mycket för att slå Zvante Han är, precis som @Killaloe skriver, en allergihund så många besök är kopplade dit. Sen är han också otursdrabbad som tusan, trots att han alltid varit en stillsam hund och inte lika galen som Otis Men det har hjälpt föga i hans 11-åriga liv tyvärr... Jag har ju bytt ras nu, och Zvantes sjukdomshistorik var en stor bidragande faktor till detTack, jag hoppas det också. Det räcker gott med att ha honom med tratt i flera veckor, vi vill inte brottas med infektioner också...
Men herregud Zvante är ju värre än Otis
Otis har faktiskt bara varit hos vet typ 10-15 gånger med denna, plus när han kastrerades förgiftning x2 (påsklilja som 12 veckors och råttgift förra sommaren), sydd efter att ha blivit sprättad av vildsvin i halsen, sydd efter att ha fått ner en pinne i svalget som nästan trängde ut under örat och så nu klon då. Plus återbesök
Rätt bra jobbat för en hund som är 2,5 år gammal....
Ja det krävs mycket för att slå Zvante Han är, precis som @Killaloe skriver, en allergihund så många besök är kopplade dit. Sen är han också otursdrabbad som tusan, trots att han alltid varit en stillsam hund och inte lika galen som Otis Men det har hjälpt föga i hans 11-åriga liv tyvärr... Jag har ju bytt ras nu, och Zvantes sjukdomshistorik var en stor bidragande faktor till det
Gjorde precis ett inlägg om vikt och hur man kan hålla sin hund i form i en rasgrupp på FB där cirka 90% av hundarna är feta. Nu sitter jag här med hjälmen på och väntar på en shitstorm
Söndagsunderhållningen räddad
Jag har själv blivit förvånad ibland. Man sitter där som på nålar, väntar på shitstorm:en... OCH SÅ HÄNDER DET INTEJag har faktiskt mest fått positiva kommentarer hittills, och det är ju kul även om det blir mindre underhållning då
Något OT, men grattis!Jag har själv blivit förvånad ibland. Man sitter där som på nålar, väntar på shitstorm:en... OCH SÅ HÄNDER DET INTE
TackNågot OT, men grattis!
Tror precis jag fick en framtida avelsförfrågan på Ammo?
Vet inte om han kmr bli lämplig för avel än så säger varken ja eller nej just nu. Ska ju göra korningen först och fler hälsotester plus kolla höfterna igen innan jag tar ett beslut.kul!! Hur ställer du dig till det då?
Men hade inte han hd fel? Eller har jag drömt det?Vet inte om han kmr bli lämplig för avel än så säger varken ja eller nej just nu. Ska ju göra korningen först och fler hälsotester plus kolla höfterna igen innan jag tar ett beslut.
Handlar ju om vilken tik hen skulle vilja använda med.
Kommer inte använda Ammo på tikar som inte C tkr är ok heller.