A
ame
Ni som har unghästar födda -04, vad gör ni med dem, tränar ni dem på något sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ame skrev:Ni som har unghästar födda -04, vad gör ni med dem, tränar ni dem på något sätt?
Nähä, du är inte sen...min lilla fröken leds, hanteras, påbörjat skicka runt henne i ett kvarts varv, påbörjat skicka in henne i transport och sen lite basic pyssel i stallet. Efter nyår, när jag avslutat studierna, börjar allvaret för henneame skrev:Då är jag inte så sen då! Hon har åkt transport till och fån ridhuset i ½år varannan vecka och prungit i löshoppningskorridoren utan hinder! Hon är tömkörd ett par gånger! Skönt att höra att jag inte var sen!
prinsus_ skrev:Men jag är nyfiken, hur är era hingstar födda -04? Min har precis för ett par veckor sedan blivit bångstyrig tonåring. helt överjävlig! Brrr... hur länge är de såna?
Mmm, känner igen det där :smirk: Min pojk har oxå fått nåt tuppjuck nu på sista tiden o ska "hålla" i grimskaftet när jag leder honom o är allmänt bångstyrig.prinsus_ skrev:Men jag är nyfiken, hur är era hingstar födda -04? Min har precis för ett par veckor sedan blivit bångstyrig tonåring. helt överjävlig! Brrr... hur länge är de såna?