Fast det är ju jättelätt att låtsas att man inte kan koka kaffe egentligen? Såg två minuter av ett program om att inte kunna köra bil också och tänkte att det är ju svårt att veta om de gör sig dumma eller ärligt inte kan, eller bara inte försöker. (så länge det är någon annans bil eller kaffemaskin kan jag också virra runt om det uppmuntras. Man vill ju inte riskera sina egna.)Jag blir mer förundrad över någon som är 20 år och vet inte hur man kokar kaffe eller hur man startar en tvättmaskin... det kan ju till och med jag och jag är 21. Eller hur man kan tycka att det är viktigare att supa och festa än att få pengarna att räcka till mat och andra förnödenheter. Då börjar man fundera på om de är seriös eller om de bara spelar dum.
Dvs om man ärligt inte kan finns olika sätt att närma sig problemet och om man faktiskt kan är det lätt att skaffa sig hysterics över en ny apparat och om man jättegärna vill få en roll så kan man lätt anpassa sig. Programmen uppmuntrar ett visst sätt och vem som helst kan anpassa sig efter det.