Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det någon som testat andra strömedel? Finns ju så mycket nu. Papper, hampa, halmgranulat?
Jag har provat pellets, rivet papper och spån, pellets är bra om dom låter bli att äta dom,spån är kanon men skräpigt, papper är sämst,blött,slidigt (vilket betyder att valparna skiter o sen slidar runt i skiten) och illaluktande.
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.