Underlag/strö i valphage

Shark

Trådstartare
Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det någon som testat andra strömedel? Finns ju så mycket nu. Papper, hampa, halmgranulat?

Jag har provat pellets, rivet papper och spån, pellets är bra om dom låter bli att äta dom,spån är kanon men skräpigt, papper är sämst,blött,slidigt (vilket betyder att valparna skiter o sen slidar runt i skiten) och illaluktande.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 413
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 221
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 157
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 116
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025