Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alibi röst. Om Kilauea hade åkt och visat sig varit god hade du kunnat säga att du minsann inte röstade på henne t.exJag förstår inte vad det skulle spela för roll?
Jaha du menar så. Ja absolut men om jag minns rätt så verkar inte Kilauea ha varit prio för någon. Bortsett från qitis som röstade där först då.Alibi röst. Om Kilauea hade åkt och visat sig varit god hade du kunnat säga att du minsann inte röstade på henne t.ex
Hur kommer det sig?Alltså - jag har ju velat dö flera nätter nu men såhär sista dygnet tror jag faktiskt att jag gör mer nytta kvar i leken, särskilt om vi får slut på det nu.
@LenaH tröttnar alltid efter halva leken.Hur kommer det sig?
Jag är här nu, var tvungen fixa med lite medan mina små sov så det är klart imorgon bitti.@Kilauea ? Efter nattning?
22.40@Niyama - tid för dl?
JAg är jätteklar att leka färdigt nu.Alla överlevde natten
Dagdl 21.00 eller när ni känner er klara?
Ängeln skyddade den som ulvarna försökte käka.Hmm ok. Känner mig inte ett dugg klokare nu.
Ja det förstod jag. Menade mer kring vem och vem.Ängeln skyddade den som ulvarna försökte käka.
Hur menar du? Vem som är ulv?Ja det förstod jag. Menade mer kring vem och vem.
Ikväll blir ingen mer dl iaf, men kan uppdatera tidigare imorgon om alla är klara.Kan också leka färdigt. Med reservation för 17% batteri och hemfärd senare.
Jaa.Hur menar du? Vem som är ulv?
Uteslutningsmetoden ger mig att det står mellan dig och @Kilauea (jag har ju redogjort tidigare varför jag håller q och Jen åt det goda hållet) och eftersom jag faktiskt tror att du var genuin i dina frågor om Harrysen och lyan så tror jag inte att du sitter i den.