Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fullt möjligt att hemlig är tjuv men jag tror inte hon som ulv hade röstat på Cirkus i första lynchenHerregud vad tiden rinner iväg, den enda jag känner mig hyfsat säker på just nu är Mirtai som jag tror är god. Hennes röst i dl1 talar för att hon inte är ulv och jag tror inte inbrottstjuven hade lagt upp q för lynch som Mirtai gjorde.
Det var många som röstade på Snurrfian igår och efter att ha tittat igenom vad hon skrivit håller jag med om att det var skumt att göra en så stor grej av cirkus röst.
Jag har ju varit inne en del på hemlig. Jag tycker inte förvirringen i dl1 är tillräckligt för att placera henne som ulv eller tjuv men i kombination med att hon verkar veta att vi är på olika sidor tycker jag nog ändå att hon är rätt så skum faktiskt. Skummare än Snurrfian därför:
Ileo röstar på hemlig
@Paddington det är en lek så det är "i leken irritation" inget annat@Lobelia - jag har för övrigt inga problem med att du misstänker mig och/eller röstar på mig, jag är inte den viktigaste personen här i leken.
Tråkigt att du är irriterad men det här är de två inlägg om Snurrfian jag hittar att du skrev igår, du kanske skrev fler som jag missat? Sedan röstade du på Q.
Det jag tycker är konstigt är att du faktiskt inte funderar över vad det innebär att Q röstade på Snurrfian, är det för att hon ville ge Snurrfian alibi eller är det för att kasta misstankar emot henne - precis vad jag skrev i mitt inlägg - men där du valde att bara se ena delen.
Mina funderingar om Snurrfian och Q är en del i en helhet. varför ska man inte ta allt i beaktande?
@Paddington det är en lek så det är "i leken irritation" inget annat![]()
Någon kan ju även vara tjuvBra gjort att ni hittade en ulv!
Nu undrar jag över de som röstat på Snurrfian två dagar i rad. Superalibi eller kan de avskrivas som ulvar?
Jag undrar vad du tycker om att GO följde din röst på Art?Bra gjort att ni hittade en ulv!
Nu undrar jag över de som röstat på Snurrfian två dagar i rad. Superalibi eller kan de avskrivas som ulvar?