Jag har börjat överväga om du är god och Heddan och Niyama är ulvarna.
Varför skyddar de varandra så?

Alltså jag har tänkt den tanken också, men problet är att jag inte litar alls på dig :cautious:. Och du och cirkus har t.ex. varit likadana men där är jag ju ganska säker på att cirkus är god. Så jag tror nog mer på att era "par" är en ond som försöker bli kompis med en god, problemet är att jag inte vet vilken som skulle vara vilken av Hedinn och Niyama då :arghh:.

Röstlista DL5 kl 21.30 (dubbellynch)

19.05 Hedinn röstar på LenaH och Gabby_Ossi
19.45 Cirkus röstarGabby_ossi och Niyama
19.47 Niyama röstar på Gabby och LenaH
20.49 LenaH röstar på Niyama och Gabby_Ossi

LenaH 2
Gabby_Ossi 4
Niyama 2

Jag ansåg det vara en förlust.

Ja det är klart att du skriver det nu även om det skulle vara en tankevurpa du gjorde. Jag kan köpa att man tycker att oavgjort är en förlust men det hade ju inte varit KLART även efter lynchen. Hade du skrivit att leken var "i princip över" eller "goda har så gott som förlorat" så kanske...

Ja det är klart att du skriver det nu även om det skulle vara en tankevurpa du gjorde. Jag kan köpa att man tycker att oavgjort är en förlust men det hade ju inte varit KLART även efter lynchen. Hade du skrivit att leken var "i princip över" eller "goda har så gott som förlorat" så kanske...
Det är precis som att hålla på att skriva "om jag lever imorgon", jag orkar inte hålla på med hängslen och livrem längre.

Förresten @Gabby_Ossi - vem mer än mig tänker du rösta på? Det vore spännande att se hur du resonerar. :)

Det vet jag inte än :banghead:

Röstar jag på dig och Niyama riskerar jag ju att det blir lottning och är ni ulvar båda två spelar det ju ingen roll men om det bara skulle vara en ulv kvar så känns det som en onödig risk. En röst på Hedinn känns ju meningslös i nuläget men om hon är god finns ju alltid risken att ulvarna ligger i bakhåll och tänker ändra i sista minuten :arghh:.

Attans att cirkus försvann när hon är den enda man vågar lita på har rätt intentioner åtminstone även om hon såklart inte sitter på facit :cautious:

En röst på Hedinn känns ju meningslös i nuläget men om hon är god finns ju alltid risken att ulvarna ligger i bakhåll och tänker ändra i sista minuten :arghh:.
Ja, det är meningslöst. Men jag befarar att du kommer lägga en röst på mig och sen en meningslös, för att säkra att jag åker istället för LenaH.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 770
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka