Jag har börjat överväga om du är god och Heddan och Niyama är ulvarna.
Varför skyddar de varandra så?
Alltså jag har tänkt den tanken också, men problet är att jag inte litar alls på dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat överväga om du är god och Heddan och Niyama är ulvarna.
Varför skyddar de varandra så?
Är det en ulv kvar så håller jag en peng på Gabby faktiskt och inte på dig.Nej jag håller med. Jag vet inte vem som luras, börjar kännas som att det bara finns en ulv kvar (LenaH)![]()
Jag ansåg det vara en förlust.
Det är precis som att hålla på att skriva "om jag lever imorgon", jag orkar inte hålla på med hängslen och livrem längre.Ja det är klart att du skriver det nu även om det skulle vara en tankevurpa du gjorde. Jag kan köpa att man tycker att oavgjort är en förlust men det hade ju inte varit KLART även efter lynchen. Hade du skrivit att leken var "i princip över" eller "goda har så gott som förlorat" så kanske...
Förresten @Gabby_Ossi - vem mer än mig tänker du rösta på? Det vore spännande att se hur du resonerar.![]()
Äsch, det går som det går. Jag vill bara ha DL nu så jag får något/några svar.Attans att cirkus försvann när hon är den enda man vågar lita på har rätt intentioner åtminstone även om hon såklart inte sitter på facit![]()
Ja, det är meningslöst. Men jag befarar att du kommer lägga en röst på mig och sen en meningslös, för att säkra att jag åker istället för LenaH.En röst på Hedinn känns ju meningslös i nuläget men om hon är god finns ju alltid risken att ulvarna ligger i bakhåll och tänker ändra i sista minuten.
Nej det är ingen risk, jag kan sätta stora pengar på att jag får den ena!Ja, det är meningslöst. Men jag befarar att du kommer lägga en röst på mig och sen en meningslös, för att säkra att jag åker istället för LenaH.
Fast det vore ju skitkul om hon la den på oss båda för då är det hatten av för Hedinn!Ja, det är meningslöst. Men jag befarar att du kommer lägga en röst på mig och sen en meningslös, för att säkra att jag åker istället för LenaH.
Snart kan du sluta spelaNej det är ingen risk, jag kan sätta stora pengar på att jag får den ena!![]()
Eller så är du ensam ond...Fast det vore ju skitkul om hon la den på oss båda för då är det hatten av för Hedinn!![]()
Om du mot förmodan skulle vara god så är det så värt att du blir överbevisad!Eller så är du ensam ond...
NejJag är här nu, jag är inte ulv! Känns det bättre?![]()
Jag tror Gabby väntar med att rösta för att cirkus inte ska hinna ändra.Jag är här nu, jag är inte ulv! Känns det bättre?![]()