1. Niyama
2. LenaH - vill inte äta med nån president egentligen, väljer JFK då hon vill höra hur det är att ha en flygplats uppkallad efter sig.
3. Snurrfian - vill egentligen äta Obama men väljer Washington då så många redan valt Obama
4. quarter4ever - frågar om självmordsbombaren är på goda sidan samt om siaren och spionen får skicka till samma person flera gånger. Drar upp en roll i en gammal lek. Har svårt att välja president att äta med, väljer FDR. Tror 4 ulvar, 8 goda varav 4 bybor.
5. bollen
6. hemlig - det är jag

7. Hedinn - vill äta med Nixon. Svarar Habina att bumpos val om hel bankett nog inte har nåt med leken att göra.
8. cirkus - vill äta med Barack Obama (1)
9. bumpo - vill äta med Obama (2) mfl
10. Idahoe - vem som helst utom Trump, väljer Obama (3)
11. Gabby_Ossi - vill också äta med Obama (4)
12. Habina - vill äta med Truman. Funderar över att bumpo vill ha en hel bankett med presidenter. Gissar på 4 ulvar.
Är inte så säker på att vi kan utläsa något av folks val av presidentsällskap. Snurrfian väljer att inte välja Obama då så många valt det. Har de flesta i lyan valt samma tro, eller rentav alla? Väljer Snurris nån annan för att hon inte vill visa att hon tillhör lyan? Genom lekarna har jag lärt mig att lyan kan göra saker man verkligen inte tror.
Vad vill jag ha ut med det här? Ingen aning. Behöver se mer av
@bumpo och
@Niyama .