Jamen vadå? Det hade lika gärna kunnat vara duJag förstod att Hedinn antagligen skulle avstå, jag skrev ju t.o.m det i tråden tror jag? Tänkte att cirkus får inte gå på en käkblåsning igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen vadå? Det hade lika gärna kunnat vara duJag förstod att Hedinn antagligen skulle avstå, jag skrev ju t.o.m det i tråden tror jag? Tänkte att cirkus får inte gå på en käkblåsning igen.
NejMåste bara fråga... Fattade alla direkt att jag var spion och cirkus ängel?
Haha va? Jag fattade ju inget förrän nån i princip skrev det rätt utInnan jag fick veta att lyan inte fick drällrad första natten var jag övertygad om att Hedinn listat ut att jag var spion och cirkus ängel. Skulle vågat skriva mer om det!
Haha va? Jag fattade ju inget förrän nån i princip skrev det rätt ut
I övrigt är det inte första gången jag gör en Habina heller, kan jag meddela...
inte direkt -- jag hade dig och hedinn som första kombon och ett litet tag lenaH-cirkus men nånstans där sent dag2/tidig dag 3 så hade jag dig och cirkusMåste bara fråga... Fattade alla direkt att jag var spion och cirkus ängel?
Ja men samtidigt är du Habina och kunde ha godförklarat cirkus ändåMåste bara fråga... Fattade alla direkt att jag var spion och cirkus ängel?
Det var verkligen skitsynd att din första upplaga dog. Den andra kunde jag inte tänka mig vara god. Filåt
Fler roliga citat:
(Direkt efter DL 2)
Gabby: Stämmer det som LenaH skriver att vi hade kunnat vinna direkt om Q hade åkt och käket hade lyckats? I så fall skulle jag kanske ha vågat rösta där också
Mirtai: Ni var 10 kvar, ställning 6-4.
hade Q åkt hade det varit 5-5 och med ett lyckat käk hade ni varit fler än de goda
Gabby: Äsch då
Men jag kunde ju inte veta att bumpo skulle komma till vår hjälp också
Idahoe: Fint att de goda planerar kupper åt oss som vi inte ens tänkt på...
(Nästa morgon)
Gabby: Lite seg här fast 5-5 kunde det väl aldrig bli insåg jag nu?
Mirtai: Tyst nu!
Jag är LL så säger jag att det blivit 5-5 hade det blivit så
Vad gör du här? Du är ju inte ens @Idahoe
Tack för du delar med dig
Jamen vadå? Det hade lika gärna kunnat vara du
Jag förstår att du tycker det
Delfinjävel på dig själv du Jag tycker du var en bra delfin ikväll!Jag borde fattat bättre då. Sen hajade jag ju att du var spion men ändå tyckte jag inte Hedinn verkade ond. Delfinjävel
Jamen vadå? Det hade lika gärna kunnat vara du
Inte?Vad gör du här? Du är ju inte ens @Idahoe
Det var osedvanligt tarvligt. Jag hade egentligen tänkt rösta på @hemlig men insåg att jag typ stalkar henne alltid i DL1 så jag valde näst skummast. Filåt
Vill dock påpeka att jag även poängterade att jag sällan har rättAlltså Hedinn skrev tom i lyan att cirkus INTE borde vara ängel eftesom hon lade en tredjeröst i DL1 när Idahoe sa att hon trodde Habina var spion och cirkus ängel
Och tusen tack till @Paddington som tålmodigt svarat på all mina frågor och vänligt påpekat när jag gjort fel
Det var ju skönt att inte du också jagade mig. Jag blev ju mer jagad än när jag är ond.
Det var faktiskt lite småsvårt emellanåt, kände mig lite elak
Ehm alltså, vi tänkte ju att Niyama vore säkert käk, men då blir det oavgjort, så vi låter bli att käka och hoppas på att kunna lyncha Niyama för att kunna vinna... Var först efter sista röstningen vi insåg att det blir ju oavgjort ändåoch jag satt och räknade ut hur ulvarna skulle ha chans att vinna det hela jag men då hade Niyama och cirkus varit tvungna att rösta först och sedan skulle hedinn smällt i med en röst på cirkus och chansa på att lotten skulle lyncha cirkus och sedan käka Niyama
Det var ju vart fall 2/3 chans att få minst oavgjort med en lottning, men hade såklart varit surt om lotten fallit på hedinn och onda då förlorat , men tja....