Citat från lyan:
Hedinn: "Men vad fan, vad gör du här Idahoe? Jag trodde jag röstade på en god igår "
Hedinn: "Men vad fan, vad gör du här Idahoe? Jag trodde jag röstade på en god igår "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville ju att vi skulle bli ett team denna lek, så jag siade dig för att få en bekräftelse på att du var god och så skulle jag skicka en sia till dig.du och jag och korn på Idahoe, däremot en plump i protokollet vad det gäller bumpo
Citat från lyan:
att man inte har koll på vilka som är i lyan och råkar rösta på en kompis utan att vara medveten om det ( eller rättare sagt blandade väl habina ihop vilka som var vilka avd Artline/Idahoe men med nya namn)
det hade kunnat bli kul!Jag ville ju att vi skulle bli ett team denna lek, så jag siade dig för att få en bekräftelse på att du var god och så skulle jag skicka en sia till dig.
Och varför ställdes inte frågan - när blev Hedinn god.
Fasen @Niyama vad du kämpade väl-det var svårt att inte tro på Delfinen som god
ja precis " med nya namn" kom också ihåg hemlig men inte vem den andra var?Nädå, jag har gjort det med fler än så. @hemlig senast har jag för mig...
Ja, jag tänkte att du kommer hitta ett smart sätt att berätta för mig om du siat en god så jag vet vart nästa sia ska skickas.det hade kunnat bli kul!
Jag förstår att du tycker detJa, tack alla för en vansinnigt rolig lek, den här kvällen var extremt underhållande
Det var verkligen skitsynd att din första upplaga dog. Den andra kunde jag inte tänka mig vara god. FilåtJa, jag tänkte att du kommer hitta ett smart sätt att berätta för mig om du siat en god så jag vet vart nästa sia ska skickas.
Jag förstod att Hedinn antagligen skulle avstå, jag skrev ju t.o.m det i tråden tror jag? Tänkte att cirkus får inte gå på en käkblåsning igen.Och den natten valde ulvarna att inte käka så det är klart att cirkus röstade som hon gjorde!
Jag borde fattat bättre då. Sen hajade jag ju att du var spion men ändå tyckte jag inte Hedinn verkade ond. DelfinjävelInnan jag fick veta att lyan inte fick drällrad första natten var jag övertygad om att Hedinn listat ut att jag var spion och cirkus ängel. Skulle vågat skriva mer om det!