@Niyama Ditt inlägg efter mig var ju att du röstade på Hedinn, varför tog du bort det?
Jag ändrade till Hedinn ja men upptäckte att det var försent och då tog jag bort det för annars kommer 10 kommentarer om att jag var för sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Niyama Ditt inlägg efter mig var ju att du röstade på Hedinn, varför tog du bort det?
Jag ändrade till Hedinn ja men upptäckte att det var försent och då tog jag bort det för annars kommer 10 kommentarer om att jag var för sen.
Haha va?För sent![]()
Haha va?
Likaläge mellan Hedinn och bumpo.
Dock har bumpo inte röstat alls.
Har hon ens teoriat något mer idag?
Uppdatering
Bumpo var bybo!
Då känns det rimligare om Hedinn är fårulv, för jag tror aldrig hon hade lagt en röst på en kollega direkt (alltså det var ju min invändning mot Hedinn som fårulv).
Ja men måste det vara skrivet i sten?
Det kan väl vara vem som helst i princip. Någon som röstat öppet på någon annan i tråden och extrarösten på bumpo - är det en som röstat på hedinn i tråden så blev det inte lottning utan bumpo fick majoritet, annars bör det ha varit lottning
Jag kände att det antingen var fårulv eller ulv som var uppe i lynchen. Nu känner jag mig sjukt osäker även på Hedinn.
Mmm jaTycker väl att det finns en hel del som tyder på att Hedinn är siad. Dels tänker jag att det sannolika efter gårdagen var att jag, Snurris eller Hedinn skulle sias och dels Idas utspel nu innan dl när jag försökte få svar på min fundering.
Jag har faktiskt inte hängt med riktigt idag.Jag funderar lite över @LenaH och hennes ulvradar,frågan är om den är trasig för att hon har dålig koll eller för att hon redan har full koll på lyan i och med att de är hennes kollegor? I sådana fall borde Bumpo vara god, och det gör även att jag tittar lite extra på Emtherlia som helt har gått mig förbi i leken.
Samtidigt så kan de vara goda som är en ond på spåren så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Cirkus verkar vara inne på samma spår som mig, men det skulle hon kunna vara både som ond och som god, vilket gör att hon hamnar i samma kategori som Idahoe som jag inte heller vet var jag har, antingen förvirrad god eller ond.![]()
När jag läser denna så funderar jag på om det verkligen är @Hedinn som är fårulven? Måste hon vara det? Kan hon inte bara vara vanlig ulv?
Jag funderar lite över @LenaH och hennes ulvradar,frågan är om den är trasig för att hon har dålig koll eller för att hon redan har full koll på lyan i och med att de är hennes kollegor? I sådana fall borde Bumpo vara god,
Dag 2
18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe
När jag läser denna så funderar jag på om det verkligen är @Hedinn som är fårulven? Måste hon vara det? Kan hon inte bara vara vanlig ulv?