Artline
Röstar på Habina
Hon var med och redde ut missförståndet kring jägaren. och det är ett plus, tror jag. För jag tror att hon som ond kunnat vinna mer på att inte delta i den diskussioen...
Blacksmithfarm
Jag
cirkus
Röstar på mig (första rösten) - för att jag skulle kunna vara ulv i fårakläder - har pudlat den teorin efter DL (hade hon inte gjort det så hade jag blivit fundersa

)
FiaM
Röstade på Koppen (första rösten)
Habina och Snurrfian som också röstade på Koppen vet vi är goda. LindbrenV's röst kom inte med i resultatet.
Kan vara en ond som såg en chans att lägga en "lätt/bra" förstadagsröst?
Har idag lagt en röst på Q. För att hon tycker det verkar som Q har mer info kring röstningen? Jag är inte helt med där än.
Det jag
tror att Q menade var att om Koppen bara haft 2 röster som räknades - så skulle det kunna vara lottning mellan flera? Eller snurrar jag till det nu?
Gabby_Ossi
Röstar på Habina.
har inte reagerat nämnvärt på det hon skrivit annars.
Klara
La en andraröst på mig.
Kändes som en förstadagsröst. Frågan är om Klara är ond och ville skapa sig ett bra läge ifall Snurris åkte och var god (vilket hon var). Då har klara bidragit till att
inte rösta ut Snurris, jag och snurris fick iom det två röster var.
Eller så är hon helt enkelt god.
Koppen
Hennes andraröst på Snurris skaver.
Å andra sidan så trillade det in röster på Koppen p.g.a. detta. Frågan är om alla fyra var goda eller om FiaM eller LindgrenV (eller båda) är ond(a)?
LindgrenV
Lägger fjärde rösten på Koppen.
Jag tror inte att de är onda tillsammans. Men LV skulle kunna vara ond, som avvaktar resultatet ifall räddningsröst kan bli aktuell?
Lobelia
Röstade på G_O, pga diskussion om hur onda brukar resonera kring första DL.
Skrev fel på mitt namn - uppmärksammade det i minn inlägg för en stund sedan, utöver det har jag inte reagerat på henne.
Mirtai
lägger första rösten på Habina.
Även mirtai har undgått att göra något som jag hajjar till på...
quarter4ever
Missade DL med sekunder. Röstade på habina.
Det skulle kunna vara en räddning av Koppen, kanske? Riskfyllt kanske om blickarna hamnat på de som röstat på habina efter Koppens död?
Efter den genomgången får jag nog säga att de jag för tillfället är mest misstänksam mot är:
FiaM, Koppen, Klara, LindgrenV och quarter4ever.