Tänkte roa mig med att börja gå igenom spelarnas inlägg en och en som jag gör ibland. Börjar uppifrån med... gissa vem som leder inläggsstatistiken?
Quarter4Ever:
Börjar med att vara oense med mig om Petra Medes kvaliteter som programledare.

Fast jag tror egentligen inte att det säger så mycket om hennes roll.
Gör sedan en sammanställning av allas svar på sen obligatoriska frågan. Vilket är ungefär vad som hänt i leken vid den tidpunkten.
Röstar, i tidspress, på Habina för att Habina skulle försökt outa jägaren, om den funnit med i leken. Typ. Tyvärr kommer rösten för sent. Är sedan snabb på att fundera kring att slutresultatet inte säkert kommer se ut som det gjorde när slutsignalen gick. Och det hade hon rätt i. Frågan är vad hennes snabba kommentar om detta betyder? Att hon är god som hade bra koll? Eller att hon är ond som visste hur det skulle sluta? (Nu blev det ju fel och slutet blev inte som det skulle på något sätt eftersom LL gjorde sin miss, men det visste ju ingen då)
Diskuterar med cirkus kring möjligheten att BSF är ulven i fårakläder och vad det i så fall gör med Snurrifans roll. Nu har det ju visat sig att det inte var så. BSF är en av två som inte kan ha den rollen, och Snurrfian var god.
Lite förvirring kring slutresultatet igår.
Rollfördelningsfunderingar
Sedan kommer några inlägg med respons på saker som hade hänt tidigare under dagen. Mest OT-grejer, och lite mer om varför hon la sin röst på Habina.
Sedan kommer ett mastodontinlägg med teorier om alla (?) kvarvarande spelare.
Radar upp vilken information som skulle kunna komma under natten.
Förklarar sitt uttalande om att slutresultatet inte behöver vara vad det ser ut som.
Funderar lite kring varför Habina blev käk. Och diskuterar lite med BSF kring det och kring rösterna på Habina.
Påtalar återigen vilka händelser som kan ha utspelat sig under natten. Kan vara ett sätt att visa att man har extremt bra koll på rollistan, men jag tror egentligen inte att det betyder något. Det känns rätt så typiskt Q ändå.
Ytterligare en sammanställning av alla spelare dyker upp under tiden som jag skriver det här inlägget.
FiaM lägger sin röst på Q idag. Motiveringen går ut på att hon tolkar Q's inlägg om att resultatet inte behöver bli vad det ser ut som som att Q sitter på information om hur det verkligen skulle sluta.
Så, vad tror jag om Q? Hon känns inte riktigt lika skarp som hon brukar göra. Vad det beror på vet jag inte. Och det är svårt att sätta fingret på vad det är. Kan det vara så att Q sitter i lyan och därför har svaret? Eller är det något annat som gör det? Jag tänker hålla ögonen på Q, men just nu vet jag inte vart jag ska placera henne.