Näst ut på listan är:
LindgrenV
Vet inte om jag lekt med henne förut, så jag har ingenting att relatera till i hennes spelstil.
Börjar med att glömma bort leken.

Och sedan kommer ett par snabba teorier om Artline och koppen. Sedan rösten på koppen (som LL missade och inte räknade med) Följt av ganska mycket förvirring kring slutresultatet av DL1. Rättar sig själv i ett feltänk kring den dolda rösten (att koppen skulle ha lagt den på Snurris. koppen är ju en av dom två som inte kan vara ulv i fårakläder)
Teoriar om Mirtai. Sätter henne som antingen ond eller god som är ganska osynlig.
Teoriar om koppen. Sätter henne som antingen ond eller god, mycket pga resultatet vid dl igår.
Konstaterar att som brevis hade hon inte vågat dela ut sian först.
Resonerar kring valet av Habina som käk.
Teoriar kring cirkus, hittar inget som tyder på att hon skulle vara ond.
Teoriar kring Q, lanserar tanken att Q försöker verka god som håller så bra koll på röstlistan. Vilket jag tycker är typiskt Q. Vet inte om LindgrenV lekt med Q så mycket? Verkar ha vissa misstankar mot Q.
Rör till det kring hur den dolda rösten kunnat hamna, jag förklarar för henne varför den bara kunnat hamna på Snurrfian.
Ifrågasätter att Q inte teoriat om henne.
Röstar på Q. Baserar den på röstningen igår, att Q skulle velat rädda koppen med sin röst.
Sammantaget vet jag inte vart jag ska placera LindgrenV. Som sagt, jag tror inte att vi lekt tillsammans tidigare, så spelstil har jag ingen koll på. Men hon ger ett hemskt förvirrat intryck? Förvirrad god eller spelat förvirrad ond? Jag har ingen aning. Jag måste nog se mer där innan jag kan bestämma mig för vad jag tror.