Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så jättemycket MirtaiOch tack till @Paddington för en fantastisk lek! Sjukt svår och frustrerande men alldeles, alldeles underbar ❤
vet du hur mycket jag skrattade när jag läste detta och hur svårt jag hade för att låta bli att kommentera
Jättekul lek verkligen! Måste dock vila hjärnan lite innan jag är med igen Och jag tycker det blev en bra balans, kul situation när ulvar och goda letar efter samma person, och ulvarna hellre vill ha ut en ulv än en god
Men vilket ramverk du gör! Jag var tacksam när jag blev käkad, jag har verkligen inte haft tid att klura tillräckligt mycket på leken, jag hade ständigt en känsla av att det var något som inte stämde men fick inte ihop det överhuvudtaget.Tack så jättemycket Mirtai
Men det är ni deltagare som gör leken, jag sätter bara ramverket (och kan hoppas på att jag fått till en bra balans )
Det är väl på tiden. Du har spelat för länge för att inte ha nått det stadiet.Förlåt allihop - men det är mest synd om mig, jag har sabbat mitt eget lekande, ingen kommer nånsin lita på mig igen buhu.
Äh det var mest tur - framför allt att jag kom på att driva lynchen mot hemlig. Jag skrev i lyan först att en god borde gjort så för att skydda siaren men sen kom jag på att det är ju ännu bättre om lilla jag gör det.
Men tjuven var förjävla svår att hitta - vi visste ju bara om att gabby var ängeln
Jag hade helt rätt ju! Släppte @cirkus ett ögonblick just då jag misstänkte att ingen annan trodde mig. Haha
Jag var livrädd för dig! Och stackars Lena och Paddi behövde stå ut med mitt tjat om detMen tjuven var förjävla svår att hitta - vi visste ju bara om att gabby var ängeln
vet du hur mycket jag skrattade när jag läste detta och hur svårt jag hade för att låta bli att kommentera
jag skrev det och @cirkus höll minsann med
Jag var livrädd att du hade fått en sia och siat mig men så räknade vi ut att med avseende på paketen så var det inte möjligt
Jättekul lek verkligen! Måste dock vila hjärnan lite innan jag är med igen Och jag tycker det blev en bra balans, kul situation när ulvar och goda letar efter samma person, och ulvarna hellre vill ha ut en ulv än en god
Haha vi diskuterade det i lyan vid DL, att ni borde kunna vinna genom att käka psykopaten om du var i lyan med den.Javisst - såklart höll jag med.
Egentligen hade jag lust att käka Aliisa inatt BOOOOOM vad kul det hade kunnat bli
eller fiasko!
Jag tyckte du spelade skumt, något på det sättet du var Buddy med Q och sen inte var tvilling eller siare, då gick min ulvradar på bxD
Oh fuck, cirkus hittade mig