Måste rösta nu innan jag missar dl, men vet verkligen inte var.
Tycker q och hemlig mest sticker ut som dom två som har jobbat för att vända och vrida på saker och leta onda under dagen, hade inte dom kunnat vara överens om någon så jag känt att dom nog har koll?
Tänker att det är en risk att q är god, och att lyan utnyttjar de funderingar som funnits kring henne som fårulv och ond utanför lyan för att försöka få ut henne idag? Men kanske är det bara jag som så gärna vill att de som skriver mer ska vara goda?
Om fårulven inte var inblandad i lynchen DL1 så borde det tyda på GA som god? Eller?
Om nu q inte är ond, utan lyan ser en chans att få hjälp att få ut en god så funderar jag på gabby? Som reagerade på fios tydliga inlägg (ulv som inte tycker om att en kollega öppet pekas ut och försöker vända misstankarna tillbaks), och idag röstade på q utan att vad jag kan minnas ha diskuterat henne tidigare (med erkännandet att det kan mycket väl bara vara jag som glömt). Hon har också följt dreven mot både cirkus och poisonous som ju är lätta röster som är svåra att säga så mycket om.
Madalitso röstar på gabby_ossi med ovanstående motivering.
Tycker det varit jättesvårt att hitta något idag, och vet inte hur vettig min röst är, men det var det bästa jag fick ihop, tycker dreven gjort det jättesvårt att få koll på folk. Har jag missat något uppenbart så banka mig i huvudet med det, ska försöka vara kvar lite tills dl iaf idag.