Ulvlek - Historieätarna

Erkänner att jag inte gick tillbaka och kontrollerade klockslag, eftersom hemlig(?) citerade åt mig. Men är som sagt inte grunden till min teori. Å andra sidan kan hon ha skrivit i lyan innan tråden, det vet inte jag.

Ja, men LenaH nominerade ju cirkus.

Jag känner mig inte säker, bara du som var mest misstänkt för stunden, har du någon bättre kandidat?
Så det är egentligen inte din röst utan du har tagit hemligs teorier utan att kolla upp?

Du seglar upp som ganska luden för mig just nu. Det är helt okej att misstänka mig, men att göra det för att jag hjälpte till att se till att cirkus inte blev BM plus att jag nojade över @Poisonous framstod som för ond känns inte så stabilt milt uttryckt.
 
Så det är egentligen inte din röst utan du har tagit hemligs teorier utan att kolla upp?

Du seglar upp som ganska luden för mig just nu. Det är helt okej att misstänka mig, men att göra det för att jag hjälpte till att se till att cirkus inte blev BM plus att jag nojade över @Poisonous framstod som för ond känns inte så stabilt milt uttryckt.
Men jag har dålig koll på dig så får kolla upp lite mer.
 
Efter att ha läst igenom röstlistan för DL1 så lägger jag bsf åt sidan just nu.
Men min jävla lya är ff tom.

Det blir lite töntigt att gå tillbaka till och hänvisa till DL1 men det är ju den enda lynchen hittills som inte varit strömröstande i.
 
Fårulven kan inte ha röstat på elo öppet och dolt då hade elo bara 3 röster iaf mot glömmerallts 4
Ditt resonemang haltar betänkligt i flera avseenden men detta är helt enkelt inkorrekt
Hade jag suttit i lyan hade jag garanterat inte velat få det till att käket inte kunde vara stulet - det skulle vara alltför uppenbart faktiskt
Lämpligt att byta spår efter att envist hävdat att jag skulle vara utanför lyan till att jag MÅSTE vara fårulven då du vet att det krävs att det ska vara en ulv som folk vill rösta på
Jag är ledsen men jag blev stärkt i min uppfattning om dig som ulv efter detta
Kom precis in efter promenaden och försöker hinna läsa ikapp det som skrivits medan jag var ute. Jag får för mig att det var något med iiantazie jag reagerade på igår. Ska se om jag hittar det inlägget..kanske något du redan tagit upp iofs :idea:
 
Jag har inte mycket på BSF heller, mer än att jag ju vet min roll och det mest känns som BSF drog till med något. Jag undrar mest om det är en god som lyckats hänga upp sin röst på något eller en ond som vill hitta ett offer som går att misstänka.
 
Måste rösta nu innan jag missar dl, men vet verkligen inte var.
Tycker q och hemlig mest sticker ut som dom två som har jobbat för att vända och vrida på saker och leta onda under dagen, hade inte dom kunnat vara överens om någon så jag känt att dom nog har koll?

Tänker att det är en risk att q är god, och att lyan utnyttjar de funderingar som funnits kring henne som fårulv och ond utanför lyan för att försöka få ut henne idag? Men kanske är det bara jag som så gärna vill att de som skriver mer ska vara goda?

Om fårulven inte var inblandad i lynchen DL1 så borde det tyda på GA som god? Eller?

Om nu q inte är ond, utan lyan ser en chans att få hjälp att få ut en god så funderar jag på gabby? Som reagerade på fios tydliga inlägg (ulv som inte tycker om att en kollega öppet pekas ut och försöker vända misstankarna tillbaks), och idag röstade på q utan att vad jag kan minnas ha diskuterat henne tidigare (med erkännandet att det kan mycket väl bara vara jag som glömt). Hon har också följt dreven mot både cirkus och poisonous som ju är lätta röster som är svåra att säga så mycket om.

Madalitso röstar på gabby_ossi med ovanstående motivering.

Tycker det varit jättesvårt att hitta något idag, och vet inte hur vettig min röst är, men det var det bästa jag fick ihop, tycker dreven gjort det jättesvårt att få koll på folk. Har jag missat något uppenbart så banka mig i huvudet med det, ska försöka vara kvar lite tills dl iaf idag.
 
Efter att ha läst igenom röstlistan för DL1 så lägger jag bsf åt sidan just nu.
Men min jävla lya är ff tom.

Det blir lite töntigt att gå tillbaka till och hänvisa till DL1 men det är ju den enda lynchen hittills som inte varit strömröstande i.
Jag har som sagt en känsla av att onda hade en lugn kväll då. Och misstänker starkt att GA är god dessutom.
 
DL4 kl 21.30

22.03 Pegasus63 röstar på glömmerallt
16.10 Pegasus63 tar tillbaka sin röst på GA

17.02 hemlig röstar på qitis
18.29 qitis röstar på Iiantazie
18.56 Gabby_Ossi röstar på qitis
20:37 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:47 iiantazie röstar på qitis
21.11 Madalitso röstar på gabby_ossi

Gabby_ossi 1
qitis 3
IIantazie 1
Lobelia 1
 
i tilläg till vad jag skrivit tidgare så vill jag avakta med lobelia och bsf för de röstade på elo dag ett och får ulven är ju den vi helst ska ha ut. har ju också lagt åt sidan för den här lynchen , lena(cirkusnomineringen) Q heffa och hemlig( se tidigare komentarer idag. Tänker inte rösta på BM pegasus heller även om han trasslar in sig i en del resonemang

Det lämnar inte så jättemånga kvar varav Gabby och madalisto är jätte svårt att säga något om pga låg aktivitet. så kanske avavktar bär med.. Vilket då ger bollen och iaantazzie på ren uteslutningsmetod och eftersom jag tycker iiantazies röst på q är märklig så

glömmerallt röstar på iiantazie
 
Jag måste rösta och hittar inget riktigt skumt, men nu mot slutet så kommer @Blacksmithfarm med en röst på mig med motiveringen att jag hjälpt onda Cirkus slippa bli BM och därmed sett till att potentiellt goda Pega blev BM och att jag nojade över om Pois var för ond för att vara ond, allt tydligen taget från @hemligs tankegångar. Och som hon inte kollade upp.

Jag får känslan att hon letade efter något som kunde tänkas vara skumt. Det tyder på att hon inte gräver på allvar efter ulvar.

Lobelia röstar på Blacksmithfarm
 
Måste rösta nu innan jag missar dl, men vet verkligen inte var.
Tycker q och hemlig mest sticker ut som dom två som har jobbat för att vända och vrida på saker och leta onda under dagen, hade inte dom kunnat vara överens om någon så jag känt att dom nog har koll?

Tänker att det är en risk att q är god, och att lyan utnyttjar de funderingar som funnits kring henne som fårulv och ond utanför lyan för att försöka få ut henne idag? Men kanske är det bara jag som så gärna vill att de som skriver mer ska vara goda?

Om fårulven inte var inblandad i lynchen DL1 så borde det tyda på GA som god? Eller?

Om nu q inte är ond, utan lyan ser en chans att få hjälp att få ut en god så funderar jag på gabby? Som reagerade på fios tydliga inlägg (ulv som inte tycker om att en kollega öppet pekas ut och försöker vända misstankarna tillbaks), och idag röstade på q utan att vad jag kan minnas ha diskuterat henne tidigare (med erkännandet att det kan mycket väl bara vara jag som glömt). Hon har också följt dreven mot både cirkus och poisonous som ju är lätta röster som är svåra att säga så mycket om.

Madalitso röstar på gabby_ossi med ovanstående motivering.

Tycker det varit jättesvårt att hitta något idag, och vet inte hur vettig min röst är, men det var det bästa jag fick ihop, tycker dreven gjort det jättesvårt att få koll på folk. Har jag missat något uppenbart så banka mig i huvudet med det, ska försöka vara kvar lite tills dl iaf idag.
Om du tror att Q är god känns det väldigt märkligt att du röstar udda när det är stor sikt att Q åker?
 
Känner att tiden rinner i väg och maken sitter och väntar på att "jag ska bara rösta" så jag måste lägga en röst nu.

Jag tror att jag har resonerat mig fram till att GA bör vara god och att troligen röstade fåruvlen inte på GA i DL1. Qitis kan fortfarande vara ond, men jag tycker ju att hon resonerar vettigt idag och jag tycker nog inte heller att det är konstigt att hon tänkte att tjuven skulle käka ulven..tror vi är olika där och fio såg nog sin chans att fortsätta vilket ju förmodligen hade gått bra om inte hon varit kärlekspar..
BSF, där läste jag vad LenaH skrev och känner att jag kanske vågar sätta henne åt sidan så länge också.

Jag tror att Gabby_Ossi kan vara en luden typ. Dels minns jag att jag reagerade på hur hon reagerade på fios inlägg om att cirkus var en ond en typ. Har även röstat ganska "långt" in i dreven när man typ "vet" att det är avgjort. Känns för anonym för mig. Så hoppas ha hittat en ulv här.
bollen__ röstar på Gabby_Ossi
 
Äh, jag vill ju att denna lynch ska ge några svar och jag tror att ett och annat kanske går att hitta om vi inte röstar på samma och inte spretar FÖR mycket heller.

LenaH röstar på iiantazie

för att jag tycker det är lite märkligt och konstruerat att motivera en röst pga hur just q skulle ha gjort om hon var tjuv. Jag håller kanske inte med q om förfarandet i fråga men jag tycker det här känns som en ulv som försöker hitta en anledning.

Eller så har jag fel men behöver välja sida för att vi ska få en chans att analysera den här lynchen när vi fått facit.
 
Röstlista?? Tror ni mer på iiantazie så är jag med på det. Håller med GA om att det är dumt att rösta udda om man tror q är god..
 
Har inte mycket att gå förutom mina funderingar kring GA i går och de svar jag fick från iiantazie i dag rörande hennes slut kommentar rörande Masterminds "ynkliga" belöning
Kanske - jag vet inte. Men det var en tanke jag fick, för jag tyckte utbytet kändes konstigt.
Eftersom jag inte kommit underfund med GA än blir det så här idag

Pegasus63 röstar på iiantazie
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp