Ulvlek - Historieätarna

karamelldrottningen är osäker men väljer att rösta på Poisionus då jag hoppas att de som röstat på Poi vet vad de gör.
Har haft misstankar om Poi tidigare. Men har mest tänkt att det beror på att det är en ny spelare. Men nu tvekar jag verkligen och har inte så mycket som skulle leda till något så därför. - i brist på annat!
 
Utifrån röstlistorna (ot det är drygt att det färgade inte går att få med när man kopierar) så skulle man vid första anblick kunna tro att @hemlig inte kan sitta i lyan tillsammans med cirkus eftersom cirkus la upp en andra röst på henne så pass tidigt i dl 1 samtidigt så skiljer det en minut, cetas röst kan ha kommit samtidigt som Cirkus skrev och la upp. Inte för att jag vet om Hemlig är ond eller god men det kan vara bra att ha med sig åtminstone.

Jag är fortfarande väldigt fundersam på cirkus ivriga försvarande av @glömmerallt , det kan å ena sidan var ett försvar av en kollega, men det kan lika gärna vara ett sätt att få oss att tro att glömmerallt är en kollega. Jag är helt enkelt avvaktande där.

Vi vet att det blev lottning mellan elo och glömmerallt, många har snöat in på att det måste ha varit någon av oss som röstade på glömmerallt som är fårulv men samtidigt kan det lika gärna vara så att det är röstfifflaren som har lagt en röst på elo men det verkar inte lika intressant. I och med att jag vet att jag inte är fårulv, och fio är uppenbarligen god lämnar det @Poisonous och @qitis som visserligen kan vara fårulven vilken som helst av dem. Igår följde de båda rösterna på cirkus vilket var ganska väntat.
Nej vi vet inte att det blev lottnig? tex kan fårulven röstat på mig i tråden och dean någon av de dolda rösterna på elo, då skulle hon fått fler röster än mig.
 
Slut på På spåret och ja, finns kanske inte så mycket kvar att fundera på. Jag hade ju misstankar mot Poisonous redan innan och det baserades bl.a. på DL1-röstningen och att hon var ganska snabb på att haka på fio och Niyama efter cirkus men också verkade lite missnöjd över detta.

Gabby_Ossi röstar på Poisonous
 
Röstlista DL3 21.30

19.22 iiantazie röstar på qitis
18.29 Poisonous rostar pa pegasus63
19.36 hemlig röstar på poisonous
20.07 Heffaklumpen röstar på Poisonous.

20.08 qitis röstar på LenaH
madalitso röstar på hemlig
snurrfian röstar på poisonous
bollen__ röstar på poisonous
LenaH röstar på poisonous
Qitis ändrar röst till poisonous

poisonous ändrar röst till snurrfian
iiantazie ändra r röst till poisonous
Pegasus63 röstar på poisonous
Blacksmithfarm röstar på poisonous
Karamelldrottningen röstar på poisonous
gabby_ossi röstar på poisonous


Poisonous 11
hemlig 1
snurrfian 1


(Ser inga tider med mobilen)

Rättat stavfel. Tror det är rätt med röster nu.
 
Lite tidsbrist så jag hinner inte analysera ordentligt men det tycks inte som det spelar någon större roll vart jag röstar, jag velar mellan att pois är för skum för att vara ond och att hon är det och så den här bloppern som jag inte hinner sätta mig in i. Men ... ..
Lobelia röstar på poisonus
 
Röstlista DL3 21.30

19.22 iiantazie röstar på qitis
18.29 Poisonous rostar pa pegasus63
19.36 hemlig röstar på poisonous
20.07 Heffaklumpen röstar på Poisonous.

20.08 qitis röstar på LenaH
madalitso röstar på hemlig
snurrfian röstar på poisonous
bollen__ röstar på poisonous
LenaH röstar på poisonous
Qitis ändrar röst till poisonous
poisonous ändrar röst till snurrfian
iiantazie ändra r röst till poisonous
Pegasus63 röstar på poisonous
Blacksmithfarm röstar på poisonous
Karamelldrottningen röstar på poisonous
gabby_ossi röstar på poisonous
Lobelia röstar på poisonus

Poisonous 12
hemlig 1


snurrfian 1
 
Vartken hinner eller orkar gå igenom allt nu men tror jag läst igenom i varjefall. å rösten känns ju gannska klar.

Glömmerallt röstar på poisonus

eftersom jag precis som många andra reagerade på ett inlägg som skulle kunna vara till lyan, håller också snurrfian åt det godare hållet iomed det.
 
Röstlista DL3 21.30

19.22 iiantazie röstar på qitis
18.29 Poisonous rostar pa pegasus63
19.36 hemlig röstar på poisonous
20.07 Heffaklumpen röstar på Poisonous.

20.08 qitis röstar på LenaH
madalitso röstar på hemlig
snurrfian röstar på poisonous
bollen__ röstar på poisonous
LenaH röstar på poisonous
Qitis ändrar röst till poisonous
poisonous ändrar röst till snurrfian
iiantazie ändra r röst till poisonous
Pegasus63 röstar på poisonous
Blacksmithfarm röstar på poisonous
Karamelldrottningen röstar på poisonous
gabby_ossi röstar på poisonous
Lobelia röstar på poisonus

Poisonous 13
hemlig 1




Poisonous 10
hemlig 1
snurrfian 1
skriver i tiderna nu efteråt brb
 
Jag gissar att ulvarna helt enkelt ville bli av med niyama? behöver ju inte vara mer komplicerat än så

Upplys mig då gärna vad hon skulle ha skrivit som skulle "irritera" så mycket att Ulvarna vill bli av med henne, för som jag skrivit tidigare, "Jag känner inte alls igen henne som någon som har haft tid att skriva några vidare välgrundade teorier så som hon för vana att göra" Med min valnötshjärna verkar det mest som hon skriver i all hast för att få ihop några teorier och inte de välgrundade som hon brukar ha. Möjligen då teorierna kring Poisonous kom för nära sanningen (om Poisonous visar sig vara ond) vilket tiden får utvisa
 
Röstlista DL3 21.30

19.22 iiantazie röstar på qitis
18.29 Poisonous rostar pa pegasus63
19.36 hemlig röstar på poisonous
20.07 Heffaklumpen röstar på Poisonous.

20.08 qitis röstar på LenaH
20.22 madalitso röstar på hemlig
20.48 snurrfian röstar på poisonous
20.49 bollen__ röstar på poisonous
20.49 LenaH röstar på poisonous
20.50 Qitis ändrar röst till poisonous
21.51 poisonous ändrar röst till snurrfian
20.58 iiantazie ändrar röst till poisonous
21.10 Pegasus63 röstar på poisonous
21.14 Blacksmithfarm röstar på poisonous
21.14 Karamelldrottningen röstar på poisonous
21.18 gabby_ossi röstar på poisonous
21.21 Lobelia röstar på poisonus
21.21 Glömmerallt röstar på poisonus

Poisonous 13
hemlig 1

snurrfian 1
 
Utifrån detta så håller jag nog @Snurrfian åt det godare hållet, jag har själv varit med om att en ulvkollega gjort något liknande och då sitter man jävligt tyst och hoppas att ingen såg..

Däremot så tänker jag att någon av de snabbaste röstarna efter Snurris kan vara ludna, det innebär att @bollen__ , @qitis (och även jag själv då naturligtvis) inte är friskrivna, det är ju typiskt ludet att hänga på snabbt och därigenom skaffa sig ett ev alibi.
 
Upplys mig då gärna vad hon skulle ha skrivit som skulle "irritera" så mycket att Ulvarna vill bli av med henne, för som jag skrivit tidigare, "Jag känner inte alls igen henne som någon som har haft tid att skriva några vidare välgrundade teorier så som hon för vana att göra" Med min valnötshjärna verkar det mest som hon skriver i all hast för att få ihop några teorier och inte de välgrundade som hon brukar ha. Möjligen då teorierna kring Poisonous kom för nära sanningen (om Poisonous visar sig vara ond) vilket tiden får utvisa
Hon var ju sjukt snabb med att haja vad fio sa och då blir hon läskig för lyan.
 
Om poisonous nu är ond som jag tror så torde det sätta snurrfian åt det godare hållet. Eftersom hon för lika många minuter sen som poisonous inlägg kommenterade det.
Skulle i och för sig kunna vara ett fint alibi, men tror inte det.
 
Upplys mig då gärna vad hon skulle ha skrivit som skulle "irritera" så mycket att Ulvarna vill bli av med henne, för som jag skrivit tidigare, "Jag känner inte alls igen henne som någon som har haft tid att skriva några vidare välgrundade teorier så som hon för vana att göra" Med min valnötshjärna verkar det mest som hon skriver i all hast för att få ihop några teorier och inte de välgrundade som hon brukar ha. Möjligen då teorierna kring Poisonous kom för nära sanningen (om Poisonous visar sig vara ond) vilket tiden får utvisa
Hon är skarp och hängde på fio och har väl levt rätt länge i de senaste lekarna tror jag. Allt detta sammantaget gör nog att lyan valde henne.
 
Upplys mig då gärna vad hon skulle ha skrivit som skulle "irritera" så mycket att Ulvarna vill bli av med henne, för som jag skrivit tidigare, "Jag känner inte alls igen henne som någon som har haft tid att skriva några vidare välgrundade teorier så som hon för vana att göra" Med min valnötshjärna verkar det mest som hon skriver i all hast för att få ihop några teorier och inte de välgrundade som hon brukar ha. Möjligen då teorierna kring Poisonous kom för nära sanningen (om Poisonous visar sig vara ond) vilket tiden får utvisa
Alltså min tanke var att hon kan ha snappat upp vad fio ville säga för att hon fått en rad spioninfo från godalyan. den raden går ofta först till ängeln. Och eftersom det var troligt att ängeln skulle skydda fio och inte sig själv var det bra tillfäölöe för dem att käka den de trodde var ängeln?
 
Utifrån detta så håller jag nog @Snurrfian åt det godare hållet, jag har själv varit med om att en ulvkollega gjort något liknande och då sitter man jävligt tyst och hoppas att ingen såg..

Däremot så tänker jag att någon av de snabbaste röstarna efter Snurris kan vara ludna, det innebär att @bollen__ , @qitis (och även jag själv då naturligtvis) inte är friskrivna, det är ju typiskt ludet att hänga på snabbt och därigenom skaffa sig ett ev alibi.
Ja, instämmer bara snurris som hamnar åt goda hållet av det. Hur snabbt folk haka på efter dt säger inte så mycket
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 322
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp