Utifrån röstlistorna (ot det är drygt att det färgade inte går att få med när man kopierar) så skulle man vid första anblick kunna tro att
@hemlig inte kan sitta i lyan tillsammans med cirkus eftersom cirkus la upp en andra röst på henne så pass tidigt i dl 1 samtidigt så skiljer det en minut, cetas röst kan ha kommit samtidigt som Cirkus skrev och la upp. Inte för att jag vet om Hemlig är ond eller god men det kan vara bra att ha med sig åtminstone.
Jag är fortfarande väldigt fundersam på cirkus ivriga försvarande av
@glömmerallt , det kan å ena sidan var ett försvar av en kollega, men det kan lika gärna vara ett sätt att få oss att tro att glömmerallt är en kollega. Jag är helt enkelt avvaktande där.
Vi vet att det blev lottning mellan elo och glömmerallt, många har snöat in på att det måste ha varit någon av oss som röstade på glömmerallt som är fårulv men samtidigt kan det lika gärna vara så att det är röstfifflaren som har lagt en röst på elo men det verkar inte lika intressant. I och med att jag vet att jag inte är fårulv, och fio är uppenbarligen god lämnar det
@Poisonous och
@qitis som visserligen kan vara fårulven vilken som helst av dem. Igår följde de båda rösterna på cirkus vilket var ganska väntat.