ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Jag tycker att mm har en bra förstadagsteori, men samtidigt tar det emot på nåt vis att rösta på cirkus i första dl i leken om hennes toalett...

Samtidigt reagerar jag lite på mirtais tvärsäkra "de" även om det inte måste vara en ond person för det.

Måste ut i stallet... Hm... Klurar lite till.

Är det verkligen tvärsäkert? Och om det inte behöver vara en ond spelare för att skriva så...? Jag vet inget om Mirtai, men jag tycker nog ändå att förklaringen känns trovärdig.

Åsså närmar vi oss DL och jag har inte röstat! Känns som om jag varit med om det här förr!:rofl:

Klara röstar på fio

Eftersom jag tycker hon verkar ta Mirtai i försvar och de enda som känner till varandra just nu är ulvarna. Dessutom försöker hon ursäkta sig med att andra har ännu sämre teorier när hon blir ifrågasatt.

Jag måste försöka sova. Varit vaken sedan 4 i morse och kan inte längre tänka klart.

LenaH röstar på Mirtai
För att jag tycker det är att göra det väl enkelt för sig att rösta på någon bara för att den la en andraröst när personen i fråga inte hängde på originalteorin utan hade en alldeles egen.
Däremot tycker jag inte att Mirtais "de" var något att hänga upp sig på men rösten på MM reagerar jag på.

Men nu blir jag förvirrad... Måste fatta ett beslut.

Habina röstar på klara

Eftersom hon hävdar att jag brukar vara sansad när jag leker och det får min ulvometer att plinga till. Jag är väl aldrig sansad när jag leker?! Kan hon vara ulv som (i och med fios snack om hintar) tror att jag är ond utanför lyan?
Med sansad menar jag att du i alla fall brukar försöka sammanfatta och komma med teorier. I den här leken drar du mest igång med en massa snack. Som sagt, jag tror du är kvar lite i din anonyma roll. ;)

DL 1 22:00
20:16 Cirkus röstar på Mirai
21:03 fio röstar på cirkus
21:07 Jfrelin röstar på Klara
21:10 Matmissbrukaren röstar på cirkus
21:27 Blacksmithfarm röstar på fio
21:41 Mirtai röstar på Matmissbrukaren
21:42 Habina röstar på Klara

21:47 Klara röstar på fio
21:48 LenaH röstar på Mirtai

Mirtai 2
cirkus 2
Klara 2
fio 2
MM 1

Jag har ingen tid ikväll tyvärr men reagerade på en sak och det var att Cirkus reagerade på att Mirtai skrev "de" och Cirkus tolkade det då som att Mirtai kan vara SheWee och att vara i lyan och Cirkus är snabb på att hugga den teorin. Men det får mig att fundera på om Mirtai kan vara den uppgraderade bybon istället och Cirkus själv är Sheewee och valde att ingå i lyan och läste in att Mirtai kanske är den uppgraderade bybon eftersom hon ändå skrev "de" och på så vis har hon hittat en god som är bra att få ut snabbt och därför lägger sin röst där.
Så därför får Cirkus min röst ikväll.
Jag själv blir snurrig av min teori men det får duga för första dagen.

Matmissbrukaren röstar på Cirkus

Varför skulle hon då rösta på en som kan stoppa lynchen och därmed bli godförklarad? :confused:

Eftersom jag inte fixar det här med mobilen så ska jag försöka få fram en röst innan tiden är slut. Jag försöker hänga med i cirkus, mirtai,fio röran och visst är matmissbrukarens röstmotivering vettig...
Så istället tittar jag på någon som gör det väldigt lätt för sig med en typisk första dags röst nämligen Ferrari.
Snurrfian röstar på Ferrari eftersom hon gör det lätt för sig första dagen och det känns lite typiskt ulvigt. (Nej jag vill inte höra att jag gör samma sak, jag hoppas få hämta min nya bärbara dator imorgon. Julafton kommer tidigt:bump:)

Just för att jag antagligen kommer att somna och inte vill missa att rösta.

Ferrari röstar på Niyama
Just för att hon påpekar det faktum att ingen vågar kommentera hundarna positivt och sen gör hon de själv. För att avleda det faktum att hon gillar den onda lilla chihuahuan ;). Kan ju vara hint till lyan?

Har inte mycket annat gå på. Får hoppas att jag är piggare imorgon då jag inte varit vaken i över 36 timmar.

Tog upp det av tre skäl: ärligt att jag gillar vavvor, få igång leken + se om någon högg på detta. Eftersom du valde att hugga på en sån sak och att det i princip alltid är ulvar som röstar tidigt på mig så:

Niyama röstar på Ferrari

Mirtai 2
cirkus 2
Klara 2
fio 2
MM 1
Vart tog Ferraris röst vägen?

Mirtai 2
cirkus 2
Klara 2
fio 2
MM 1
Den där kan inte stämma.

App lapp sa att. ..

Klara ändrar röst till Ferrari

För att rädda mig själv. Det vore kul att överleva första dygnet för en gångs skull.

Jag blir helt snurrig av diskussionen om cirkus, MM och Mirtai. Och har lite hål i hjärnan nu efter viktiga möten på fredagseftermiddagen strax före jul. Jag ska öppna en flaska vin!

När jag kollade igenom de sista sidorna igen fastnade jag vid Habinas andra(?)röst på Klara:

Men nu blir jag förvirrad... Måste fatta ett beslut.

Habina röstar på klara

Eftersom hon hävdar att jag brukar vara sansad när jag leker och det får min ulvometer att plinga till. Jag är väl aldrig sansad när jag leker?! Kan hon vara ulv som (i och med fios snack om hintar) tror att jag är ond utanför lyan?

Visst är det första dagen, men jag tycker att det är lite tunt för en andraröst. Kanske för att även jag brukar uppfatta Habina som ganska sansad. Så för mig sticker rösten ut, därför:

Myrten röstar på Habina

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka