Började på en sammanställning, men tiden börjar dra iväg. Postar det jag har sammanfattat hittills.
Mirtai undrar om goda får veta vilket val som Shewee gjort.
Ber om roll, så frågan är om föregående alltså skrevs innan hon fått sin roll?
Gör sammanfattningar, håller med mig om min fördelning, tycker Habina är dubbel, noterar att fio tycker LL är ond och undrar om det inte är fio som brukar protestera mot sådant. Noterar konversationen ang. att Habina varit hos cirkus, fio tänker att det kan vara taktig från LL och cirkus hoppas att det inte är så.
Cirkus undrar hur vinstvillkoren ser ut och om de blir påverkade av Shewees val
Frågar om spionen.
Får främmat. Röstar på Mirtai för att hennes formulering kan tänkas tyda på att hon vet vilket val Shewee gjort.
Snurrfian skrattar sig igenom rollbeskrivningen
#28 och retas med MedLL
Sammanfattar från mobilen, glad att slippa matematiken.
Matmissbrukaren frågar om missade röster/rösta i efterhand, verkar ha hittat en hake där.
Ska på julbord på lördag, men ska titta in via mobilen. Snurrfian undrar om det blir från toaletten. MM svarar att hon ju behöver amma.
Klara tycker inte att det skrivits så mycket, har en del att göra, är klar med det och tycker att vi ska börja skriva nu. Hon själv då?
Säger att om det vore anonym lek så hade hon trott att Habina var LenaH, men kommer sedan på att det inte är samma devis (en ulv i taget vs ser det ut som en ulv så är det en ulv)
Fio ser att Klara är med, undrar om Habina hintar (hon har läst rollistan och jobbar efter devisen en ulv i taget), Habina vet inte vad fio syftar på, menar att hon (Habina) inte är bra på att hitta hintar, och därför inte heller bra på att skriva egna. Fio undrar om
det är en hint.
Habina säger att det är tur att hon redan träffat cirkus, annars skulle hon inte våga sig dit.
Fio undrar om planen med leken är att ingen ska våga besöka cirkus
cirkus tycker att LL är ond om detta stämmer.
Ferrari har hittat hit, är inte rädd trots att leken är galen. Svarar på fios kommentar om att det inte är en kotte här, tror inte att det brukar vara så många kottar på en toalett, men tror att det kanske kan vara skillnad om man bor i skogen, för på utedasset finns spindlar. Klara kontrar med att det beror på vilken typ av kotte man menar.
Bollen__ ska på lilla julafton och måste slå in julklappar.
Det är så långt jag kommit, nu ska jag läsa ikapp alla inlägg som kommit under tiden.