Jag är tacksam över att jag redan hälsat på @cirkus annars skulle jag aldrig våga mig dit.
Det kanske det som är planen... att ingen ska vilja hälsa på mer!
Eller iallafall så får man nog gå på toa innan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är tacksam över att jag redan hälsat på @cirkus annars skulle jag aldrig våga mig dit.
I så fall är LL direkt onskefull mot mig om planen är att ingen ska komma och hälsa på mig!
Du ska bara veta vad LL är ondskefull.. särskilt via pm, funderar att anmäla till Gunnar
jag är LL och vi är alltid ondskefullaI så fall är LL direkt onskefull mot mig om planen är att ingen ska komma och hälsa på mig!
jag har aldrig haft mer än detta + @Zubeyde_Simsek dårå
men kanske kan du få ett tröstpris som mest schizofrena användaren då
Även om jag tycker @paow ska ha oscarstatyetten i den grenen
inte du kanske men @Habina ni hänger ju liksom ihop
Nu har jag läst rollistan, så jag tror att jag förstår hjälpligt. I alla fall är det rätt så snurrigt och många som jagar/letar varandra. Men det ger sig väl med tiden och jag jobbar enligt devisen en ulv i taget.
Är detta en hint?
Skratta åt LL?! Det var det värstaJag har hittat hit och håller på och fnissar mig igenom lekbeskrivningen! @quarter4ever
Och retas med MedLL...Och redan död! Stackare!
Tänkte säga att om det här var anonyma leken skulle jag varit säker på att du var LenaH. Tills jag kom på att hon har en annan devis.Nu har jag läst rollistan, så jag tror att jag förstår hjälpligt. I alla fall är det rätt så snurrigt och många som jagar/letar varandra. Men det ger sig väl med tiden och jag jobbar enligt devisen en ulv i taget.
Hur tänkte du då? Jag är helt värdelös när jag skall hinta, däremot verkar jag alltid lyckas hinta när jag inte har något att hinta om.