ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Här händer det inte mycket :D

Habina är lite dubbel i det hon skriver tycker jag :rofl: ena sekunden vettig, andra sekunden lättklädd galning.

BSF räknar lite på rollfördelningen. Landar i 4-5 onda. Då skulle de vara 2-3 ulvar, Shewee och Lily vilket väl känns som en vettig fördelning.

Fio skriver att LL är ond, är det inte du som brukar protestera när vi skriver sånt eller har jag blandat ihop dig med någon annan?

Bollen har nyss vaknat och ska slå in julklappar

Habina skriver att det är tur att hon redan varit hemma hos cirkus, annars hade hon inte vågar sig dit.
Fio hänger på och undrar om det inte är syftet med leken, att ingen ska våga sig hem till cirkus.
Cirkus konstaterar att om det är syftet är det en ond LL på riktigt.

Säkert inget, men noterar denna diskussion då det väl är typ det enda samspel mellan deltagare hitills ;) kanske lyan och de som är utanför försöker bonda?

12063740_10153394715268323_8767941464243212654_n.jpg

Så ni får lite inspiration ...

Jag själv väntar på min roll :laugh:

Lite OT, men GUD vilken vacker katt!

Fio och habina verkar hinta rätt friskt till varandra eller till andra, @LenaH verkar inte ha hittat hit än. Bsf räknar och har sig som vanligt, vilket jag lånade i förra leken. Jag är glad att jag slipper det den här gången...
Jag läser och skriver på mobilen just nu, varit hos svärmor och grattat och nu ska jag fixa mat åt de hungriga barnen.

Sådär. Jobbet avklarat, mamma är hämtad ordentligt och hästen har blivit ompysslad. Och jag har äntligen fått lite mat i magen.

Nu kan ni börja skriva lite i tråden. ;):D

Min man är full av överraskningar idag har han överraskat mig med gäster - jättebra när jag hade planerat att ligga på sofflocket och ulvspela. Känns awkward att slinka in på den berömda toaletten just i denna lek O_o

Som ni förstår måste jag rösta pronto och jag hugger det enda jag reagerat på

Säkert inget, men noterar denna diskussion då det väl är typ det enda samspel mellan deltagare hitills ;) kanske lyan och de som är utanför försöker bonda?

Vet Mirtai om Sheewee har valt att vara utanför lyan? För hon skriver de som i flertal, då jag noterar att hon verkar veta hur SheeWee har valt

cirkus röstar på Mirtai

Min man är full av överraskningar idag har han överraskat mig med gäster - jättebra när jag hade planerat att ligga på sofflocket och ulvspela. Känns awkward att slinka in på den berömda toaletten just i denna lek O_o

Vet Mirtai om Sheewee har valt att vara utanför lyan? För hon skriver de som i flertal, då jag noterar att hon verkar veta hur SheeWee har valt

cirkus röstar på Mirtai

Förstår din tanke men jag har ingen sådan info. Tänkte att Shewee väl inte hamnar i lyan förren vid dl, men jag kanske tänkte fel?

Förstår din tanke men jag har ingen sådan info. Tänkte att Shewee väl inte hamnar i lyan förren vid dl, men jag kanske tänkte fel?

LL har väl skrivit att hon får välja när hon vill, senast DL? Alltså det skulle ju vara meningslöst att välja tidigare om hon ändå inte kommer in i lyan tidigare, då skulle det ju ändå vara DL som gäller men att valet som vanligt kan skickas när som helst.

LL har väl skrivit att hon får välja när hon vill, senast DL? Alltså det skulle ju vara meningslöst att välja tidigare om hon ändå inte kommer in i lyan tidigare, då skulle det ju ändå vara DL som gäller men att valet som vanligt kan skickas när som helst.

Låter logiskt! Tack för förklaringen :)

cirkus röstar på Mirtai

Fast om Mirtai inte vet, vad ska hon då skriva? Hennes "teori" handlade ju just om att DE som är utanför försöker bonda?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka