Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu är det till jobbet och inte fk och bara för en dag då jag blir hemma imorgon medHar en anhörig som fick problem med fk då hen inte träffat läkaren som skrev läkarintyget, utan hen hade enbart pratat med läkaren i telefon.
Är det bara till jobbet räcker det säkert. FK kan krångla.Ja nu är det till jobbet och inte fk och bara för en dag då jag blir hemma imorgon med
Men får testa att ringa vc imorgon.
De godkände iaf sjukintyg för barn då man inte träffat läkaren.Är det bara till jobbet räcker det säkert. FK kan krångla.
Jag blev sjukskriven av KRY i två veckor när jag drabbades av utmattningssyndrom. Inga problem för jobbet att godkänna.Kan man få ett intyg av en KRY läkare?
Behöver för en dag att jag är hemma och förkyld
Ej första dagsintyg
Jag fick intyg för tre dagar av kry när jag haft haft influensa och inte riktigt var frisk än, behövde till jobbet.Kan man få ett intyg av en KRY läkare?
Behöver för en dag att jag är hemma och förkyld
Ej första dagsintyg
För mig funkade det bra att bara ha pratat med läkaren på vc i telefon, blev sjukskriven och blev informerad om att ifall jag behövde vara hemma längre var det bara att höra av sig. Hade en elak förkylning ev mykoplasma.Har en anhörig som fick problem med fk då hen inte träffat läkaren som skrev läkarintyget, utan hen hade enbart pratat med läkaren i telefon.