Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fair point!Varför skulle hon då rösta på en som kan stoppa lynchen och därmed bli godförklarad?
Cirkus är för smart för att göra en sådan tabbe. Tror jag.Har nån nån tanke? Jag fattar inte detta?
Inte mer än att jag håller med dig
Nej du tänker rätt och jag har inte tänkt alls.Undrade om jag tänkte galet men om jag inte gör det så är det ju urskumt?
Nää... @Klara vill vara kvar!DL 1
20:16 Cirkus röstar på Mirai
21:03 fio röstar på cirkus
21:07 Jfrelin röstar på Klara
21:10 Matmissbrukaren röstar på cirkus
21:16 Ferrari röstar på Niyama
21:27 Blacksmithfarm röstar på fio
21:41 Mirtai röstar på Matmissbrukaren
21:42 Habina röstar på Klara
21:47 Klara röstar på fio
21:48 LenaH röstar på Mirtai
21:53 Snurrfian röstar på Ferrari
21:54 Niyama röstar på Ferrari
Mirtai 2
cirkus 2
Klara 2
Niyama 1
fio 2
MM
Ferrari 2
Nu stämmer det, tror jag
JappUndrade om jag tänkte galet men om jag inte gör det så är det ju urskumt?
Nej, du tänker inte galet. Det gick lite fort där på slutet. För av NÅGON DJÄVLA ANLEDNING går ju alltid minuterna snabbare nära DL. Jag hann inte fundera igenom vad allt egentligen kan innebära.Undrade om jag tänkte galet men om jag inte gör det så är det ju urskumt?
Cirkus är för smart för att göra en sådan tabbe. Tror jag.
Jamen hon röstade ju under tiden jag fixade Ferraris röst...Nää... @Klara vill vara kvar!
Och sen är ju frågan vad/om det hela säger om de inblandade. Eventuellt en hel del - eller ingenting.Nej, du tänker inte galet. Det gick lite fort där på slutet. För av NÅGON DJÄVLA ANLEDNING går ju alltid minuterna snabbare nära DL. Jag hann inte fundera igenom vad allt egentligen kan innebära.
Speciellt som att hela resonemanget utgick från att cirkus skulle vara ond. Nu kan hon ju ändå vara det, men jag tror inte att mm's teori är spot on.Ja, det känns ju jättemärkligt att rösta på Cirkus för att Cirkus skulle rösta på den som hon tror är BM som kan stoppa en lynch.
Nej, du tänker inte galet. Det gick lite fort där på slutet. För av NÅGON DJÄVLA ANLEDNING går ju alltid minuterna snabbare nära DL. Jag hann inte fundera igenom vad allt egentligen kan innebära.
Jo, jag tyckte att den var klurig men släppte den sen för att läsa igenom leken igen. Och visst kan MM vara ond som försökte vända mot cirkus, men det är ju fullt möjligt att hon inte är det utan helt enkelt inte tänkt fullt ut. Jag gjorde det inte förrän du lyfte frågan.Det gick jävligt fort. Gick och duschade och när jag kom tillbaka blev jag totalt förvirrad. Tror du skrev nåt positivt om MMs teori och jag fattade inte för du borde tycka den är ologisk om jag inte missat nåt totalt liksom.