Den tanken hade jag om fio redan igår, när jag röstade på henne. Jag ändrade ju inte för att jag ändrade åsikt om fio utan för att rädda mig själv.När det gäller rösterna på mig så är ju MM's teori rätt fyllig förutom den detaljen att hon har fel och OM jag vore ond och hade trott att Mirtai var BM så hade jag precis som Niyama skriver - inte röstat på en som kunde stoppa lynchen för det hade ju varit att godförklara den och ondförklara mig själv på samma gång.
fios teori om att jag ville skapa ett drev känns rätt överdrivet, jag försökte hitta ett halmstrå att rösta på något utan att det var en total BoP och bara för att man röstar på någon så tycker väl jag inte att man precis starter ett drev. Dessutom - undrar jag varför fio är så bekymrad över ett drev just mot Mirtai?
För övrigt så varnar jag för minimal aktivitet pga oförudsedda händelser - som vanligt är det ett av mina djur som ställt till det när jag spelar ulvspel - det är lilla Siri (huskatten) som varit bortsprungen ett par dagar och återfunnits i uruselt skick - nu ligger hon inlagd på Västerorts Djursjukhus och i bästa fall piggar hon på sig med dropp och värmdedynor, i värsta fall så är mitt djur-år 2015 sämre än sämst med tre djur som fått tassa vidare
Och att du inte ändrade har jag förståelse för. Du skrev ju i ditt röstinlägg att du inte skulle närvara under kvällen. Men vi var totalt fem stycken som hade två röster var när jag gjorde min ändring.
Håller alla tummar jag kan komma över för att det ska gå bra med kissen.