Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja Tredje gången gillt: Vad jag försöker säga är att det inte är bra för goda sidan om de onda hittar ängeln!
Även jag reagerar på Elo, men vet inte om jag tycker att hon sticker ut tillräckligt mycket för att jag ska vara villig att lägga en tredje röst där. Reagerar också på att glömmerallt skriver "Vet inte om det blir så stor skillnad med att ängeln inte får skydda sig första natten? lär väl skydda sig själv andra natten istället om den vill visa sig för BM?" (inlägg #16). Får lite känslan av att hon försöker tala om för ängeln vad hen ska göra? Och känner inte att det direkt gynnar goda sidan eftersom de onda i så fall indirekt får hjälp att hitta ängeln. Men jag vet inte, kan vara helt ute och cykla också...
Hur som helst känner jag att detta är det mest skumma jag kan hitta just nu. Så; Heffaklumpen röstar på glömmerallt
Ja Tredje gången gillt: Vad jag försöker säga är att det inte är bra för goda sidan om de onda hittar ängeln!
Borgmästaren får ju spioninfo, så varför det skulle bli svårare för den än en god lya vet jag inte. Förutom första natten då.
Då är jag med. Trodde du menade i leken allmänt.Men det var ju första natten vi pratade om
Jag avskyr visserligen omvandlingar men jag tycker inte jag har beklagat mig? Du hade ju samma åsikt om antal? Sen röstade inte Mada på mig så fattar inte hur det gränsar till hämndröst.så glömmerallt röstar på niyama för att det är skumt att hon inte belkagar sig över hur hemsk demonrollen är, samt att hennes röst gränsar till hämdröst
Det är ju avsaknaden av beklagnde som jag tyckte var skumt (å jag vet att det är en kass röst)Jag avskyr visserligen omvandlingar men jag tycker inte jag har beklagat mig? Du hade ju samma åsikt om antal? Sen röstade inte Mada på mig så fattar inte hur det gränsar till hämndröst.
Madalits ska ha 3 tror jag?DL 1 - 21.30
16.43 Madalitso röstar på hemlig
18.50 Blacksmithfarm röstar på Elo
19.39 Mirtai röstar på Elo
20.31 cirkus röstar på Madalitso
20.45 Heffaklumpen röstar på glömmerallt
21.19 Niyama röstar på Madalitso
21.25 hemlig röstar på cirkus
21.28 glömmerallt röstar på Niyama
21.29 Elo röstar på madalitso
21.29 breaktown röstar på heffaklumpen
21.30 qitis röstar på breaktown
Elo 2
hemlig 1
Madalitso 2
glömmerallt 1
cirkus 1
Niyama 1
heffaklumpen 1
breaktown 1
Tror det är rätt
Jaha okej, läste kasst. Jo, brukar skriva ibland i anmälningslistan att jag ska strykas om det blir omvandlingar men nu har det inte varit det på ett tag så jag missade och tja, då är det väl bara att gilla läget.Det är ju avsaknaden av beklagnde som jag tyckte var skumt (å jag vet att det är en kass röst)
Jag håller med dig om antalet ja men det tycker jag inte säger något om din roll.
Ja ja gillar inte heller rollen men så är det ju ibland( Jag är nöjd med att slippa bokstäver den här leken )Jaha okej, läste kasst. Jo, brukar skriva ibland i anmälningslistan att jag ska strykas om det blir omvandlingar men nu har det inte varit det på ett tag så jag missade och tja, då är det väl bara att gilla läget.