Ullaredsfynd...

Cita

Trådstartare
kan inte alla lägga in bilder på sina ullaredsfynd till barnen allt från kläder till leksaker. (Även mammakläder)

Jag ska dit om en vecka (beräknas föla om 3 månader :D) men det kliar i mina fingrar, jag vill shoppa.
vad behöver jag köpa så jag är väl förberedd.

skriv lista allt från påslakan till nappar kläder mm. Hur mycket man behöver av varje.

:bump::bump::bump:
 
Sv: Ullaredsfynd...

jag kan säga att det finns inte så mycket mammakläder där.. men jag hittade ett par byxer och ett linne.
Något jag ska be min mamma att köpa när hon åker till gekås är tvättservetter dom var mycket billiga:D;)
Detta fick jag köpt iaf.
15724049.jpg

15724050.jpg
 
Sv: Ullaredsfynd...

Har dom "rock star baby" flaskor på ullared??!!!:eek:

*squirlett MÅSTE åka i veckan*
 
Sv: Ullaredsfynd...

många långarmade bodys....det går åt som in i! när jag var där så köpte jag mkt jeans,byxor,tröjor till min son,samt 1vinteroverall
 
Sv: Ullaredsfynd...

En varning för natusans tvättservettar som är de sämsta man kan använda på en bebis kännsliga hud. Måste ni nu använda tvättservetter (de är smidiga på resor etc.) så använd Liberos istället, de innehåller minst skadliga ämnen. Se testet! I nederkant av testet så blir de rödare och rödare ju fler skadliga ämnen de innehåller, de är också ordnade efter minst skadliga ämnen på nr1 och ner, ju högre siffra ju fler skadliga ämnen http://www.gp.se/content/1/c6/33/49/12/0323babytvattservetter.pdf . Min bebis fick nästan som brännblåsor i rumpan av pampers servetter och då är Natusans värre...
 
Sv: Ullaredsfynd...

jo, och napparna.. och lite annat :D
 
Sv: Ullaredsfynd...

Se testet! I nederkant av testet så blir de rödare och rödare ju fler skadliga ämnen de innehåller, de är också ordnade efter minst skadliga ämnen på nr1 och ner, ju högre siffra ju fler skadliga ämnen http://www.gp.se/content/1/c6/33/49/12/0323babytvattservetter.pdf . Min bebis fick nästan som brännblåsor i rumpan av pampers servetter och då är Natusans värre...

Vilken bra sida, hade ingen aning om att tvättservetter inte är bra :o. Vi använder tvättservetter vid varje byte hemma (Pampers Sensitive), mest för att vi från början inte hade rinnande vatten i huset. Tänket dock börja göra som dom gjorde på BB: hänga upp vanlig hushållspappershållare Torky som man blöter och torkar med..
 
Sv: Ullaredsfynd...

Kan inte öppna sidan då jag inte har något skrivprogram:(.. men tur att jag har Pampers med.. har ju inte fått min lill* ännu.. men tack för infon :bow:
 
Sv: Ullaredsfynd...

Buhu, jag vill med åka till Ullared...........Vill köpa rock star baby. passar min smak alldeles utmärkt....vad kostade dom där?
 
Sv: Ullaredsfynd...

*trådrån*
Tvättservetter som tillverkats för barnrumpor används med fördel för att göra rent bilar, funkar mycket bra både på inredningen och på utsidan :crazy: Jag har inte småbarn men ändå alltid tvättlappar i bilen...
 
Sv: Ullaredsfynd...

jag skulle vilja ha alla de olika men min sambo sa att jag bara fick ta en *mad*..

tittade och såg att nappen var ju nästan lika "dyr" som flaskan.. (40kr).. hmm..
 
Sv: Ullaredsfynd...

Men annars så kostar dom det dubbla här, 79:-

Måste måste åka i veckan!!!:bump:
 
Sv: Ullaredsfynd...

Kan inte öppna sidan då jag inte har något skrivprogram:(.. men tur att jag har Pampers med.. har ju inte fått min lill* ännu.. men tack för infon :bow:

Fast pampers är också en av de värsta, även sensitive! Liberos innehåller minst kemiskaprep. :idea:. Men vatten är bäst....och billigast :bump:.
 
Sv: Ullaredsfynd...

Blandade ihop namnen...Har tänkt att inte ha tvättservetter mer än de få ggr jag kanske åker in till stan eller reser... man ska ju vara rädd om den lillens hud ^^
 
Sv: Ullaredsfynd...

använde pampers tvättservetter på in unge och han har inte reagerat på dom. men har hört att man inte ska använda billiga märken
 
Sv: Ullaredsfynd...

Har man bara vatten i närheten kan jag rekommendera tvättlappar i bomull. Det är mjukt och gott mot barnrumpa och sparar pengar och miljö. Jag köpte en bunt såna från Minimundus, men det går säkert att sy såna själv.
 
Sv: Ullaredsfynd...

kan ingen skriva en lista på vad jag behöver sen till min nyfödda?
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har tänkt att det inte behövs, att hon är för liten för att kunna förstå och att det är bäst om hon bara får flyta med. Såklart med...
Svar
10
· Visningar
1 886
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 965
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: mamman
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 641
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp