Ullaredsfynd...

Sv: Ullaredsfynd...

använde pampers tvättservetter på in unge och han har inte reagerat på dom. men har hört att man inte ska använda billiga märken

Läs på innehållsförtäckningen! Både pampers och natusan innehåller massa "skit" och är bland de dyrare! Liberos har minst kemiska preparst och på andra plats ligger eldorados som är et billigt märke.

Jag kör med tvättlappar man blöter under kranen fungerar jättebra :), annars kan man köra in lilla rumpen direkt under kran :idea:.
 
Sv: Ullaredsfynd...

Läs på innehållsförtäckningen! Både pampers och natusan innehåller massa "skit" och är bland de dyrare! Liberos har minst kemiska preparst och på andra plats ligger eldorados som är et billigt märke.

Jag kör med tvättlappar man blöter under kranen fungerar jättebra :), annars kan man köra in lilla rumpen direkt under kran :idea:.

va?? :eek:
och vi som köpte eldorado och sen fick höra att de var skit....så nu ligger dom bara där
 
Sv: Ullaredsfynd...

Nu kommer mina fynd.

lite body´s å pyjamas
15931620.jpg


15931621.jpg


15931622.jpg


15931623.jpg
 
Sv: Ullaredsfynd...

Har en sån febertermometer från ullared, men den visar olika hela tiden.. Skiljer jättemycket om jag testar med bara några minuter emellan. Köpte en från apoteket ist.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har tänkt att det inte behövs, att hon är för liten för att kunna förstå och att det är bäst om hon bara får flyta med. Såklart med...
Svar
10
· Visningar
1 886
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 965
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: mamman
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 641
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp