Tygblöjor!

nevin

Trådstartare
Nu har äntligen tygblöjorna kommit och just nu står jag och viker för glatta livet! Ska bli skönt att få använda dem och lägga engångsblöjorna i hyllan, dels för att man sparar hans lilla rumpa, dels för att man sparar rätt mycket pengar. Och att miljön mår bättre är en stor bonus!

Äh, vad jag ville med det här inlägget vete tusan, mest är jag nog bara glad idag!

Sv: Tygblöjor!

Jag antar att du har vikblöjor. Vilken blöjbyxa har du? Hur gammal är bebisen?

Vi får snart två blöjbarn här hemma, och vi har tygblöjor, så tvättmaskinen kommer gå varm...

Sv: Tygblöjor!

Jag använder blöjor från Minimundus, och det är vikblöjor ja. Blöjbyxan heter Diaperaps, och jag har också ullbyxor hemma som används ibland.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 586
Senast: Enya
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV