Två valkullar på samma dygn..

Sv: Två valkullar på samma dygn..

hon var så tjock, lär nog bli det i år med. Ancan kommer få att göra då hunden tillslut inte kan ta sig upp själv någonstans


Jag får lägga bakändan i en "lära-gå-vagn" när vi ska gå ut:angel: :)

Nä, då , Elmelts var här idag och har godkänt hennes hull för övrigt, att hon får många valpar kan jag inte styra över...
 
Sv: Två valkullar på samma dygn..

Nyårsafton gick utan ngr valpar, får se om de väljer nyårsdagen istället.
 
Sv: Två valkullar på samma dygn..

Inte igår...MEN väl idag.:) :bump:

Bägge två satte igång idag på¨förmiddagen(dygn 64), och efter några timmar så har jag två trötta och mkt välmående tikar liggande i varsin valplåda i köket.

4 resp.5 valpar blev det.

så nu ska matte sova... god natt
 
Sv: Två valkullar på samma dygn..

Eftersom vi inte får marknadsföra någonting härinne så nöjer jag mig med att säga att det är två, svarta snyggingar, far och son faktiskt...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 606
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp