Sv: Tuggummi på läderjacka?
jo, en äkta skitunge
jo, en äkta skitunge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderat på polisanmälan? Jag skulle absolut göra det.
Din attityd är skrämmande lik hon-får-skylla-sig-själv-för-hon-var-inbjudande-porrig-så-då-räknas-det-inte-som-våldtäkt-resonemang. Scary.
Din attityd är skrämmande lik nån som är dummare än tåget efter den kommentaren.
Ja, visst. Men man måste också anpassa sig hur det faktiskt fungerar.
Funderat på polisanmälan? Jag skulle absolut göra det.
Din attityd är skrämmande lik nån som är dummare än tåget efter den kommentaren.
Jag själva tuggummit är borta, det är bara en fläck kvar.
Jag tror det blir kemtvätt. Ska bara kolla av så rektorn ger räkningen till killen.
Håret är allts en stor tuss av. Hon har rött, midjelångt, tjockt hår som hon är stolt över. Nu åker nog ca 20 cm. Jag gråter snart lika mycket som hon gör.
.
Nej det är just det man inte måste. I så fall skulle vi bara ta emot allt skit som en som är mobbad utsätts för. Man får faktiskt vara som man vill, se ut som man vill och tycka vad man vill så länge det inte skadar någon annan. Dotterns hemska brott är att vara hårdrockare och vägra se ut som alla de andra tonåringarna i byn (hade vi bott i stan hade hon varit jättehipp) samt att vara duktig i skolan och med sina hästar. Tydligen tillräckligt för att förtjäna 4 års mobbing och stryk. Tycker du att hon ska anpassa sig? Jag tror inte du menar det va?
Hummm, det där har man ju faktiskt läst om någonstans. Någon som kan hjälpa mig hitta något på nätet?
När jag var hos rektorn ringde hon till pojkens mamma. Mamman SKREK rakt ut när hon hörde om min dotters hår. Hon tar det på största allvar och vi ska träffas på fredag. Kemtvätten av jackan tog hon gebast på sig att betala. Känns bra i alla fall.