Trycka upp brösten?

Lycanthrope

Trådstartare
Till min halloweenkaraktär hör det till att brösten sitter ihop totalt och är så upptryckta det bara går. Hur åstadkommer jag bäst detta?
Jag har inte så väldigt stora bröst men de går ju att trycka upp mycket för hand, så att säga så att de hamnar där de bör vara. Men jag vet inte om en bh fixar det på egen hand. Är tejp bäst kanske? Lösbröst under?

En push-up som går att lägga i mer stoppning i? Tycker att nästan alla push-up nuförtiden har en ficka i kupan. Köp t ex en billig på HM.

Jag såg ngn video när en cosplayare förklarade hur hon fick till jättetuttar. I korthet satte hon bara på sig bh efter bh. Det såg faktiskt bra ut när hon var klar om det nu var DoA-tuttar man var ute efter. Kan ha varit den här tjejen:
http://pomp-berry.deviantart.com/art/Cosplay-Cleavage-Tutorial-363874640
Men nej det MÅSTE vara bildredigerat!? :eek:

cosplay_cleavage_tutorial_by_pomp_berry-d60n3gw.jpg

Är lite sugen på att köpa bh:ar i flera storlekar bara för att se om det går. :D Sjukt imponerad!

Men gud vilka boobs hon fick till, om jag provade skulle jag nog inte kunna låta bli att gå runt och kika neråt hela tiden :o (Som hon skriver) tror jag att sminket är typ den viktigaste delen. Jag är imponerad av vad man kan få till om man är skicklig på skuggor och highlights.

Jag såg ngn video när en cosplayare förklarade hur hon fick till jättetuttar. I korthet satte hon bara på sig bh efter bh. Det såg faktiskt bra ut när hon var klar om det nu var DoA-tuttar man var ute efter. Kan ha varit den här tjejen:
http://pomp-berry.deviantart.com/art/Cosplay-Cleavage-Tutorial-363874640

Alltså... :eek: Wow! Sminket gör jättemycket också tror jag, men jag är ändå helt chockad.

Och avundsjuk. När jag en gång tog på mig dubbla behåar (någon dag innan mens, skulle på konsert, ni vet hur det kan vara när man vill ha allt extra stilla...) och träffade en kompis frågade hon om mina tuttar hade krympt :meh:

Rätt bh gör också mirakel. Men det kan ju vara dyrt för en kväll bara. Jag blir dock fortfarande förvånad när jag sätter på mig super-pushup bh-n, "wow, var kom de här ifrån???" ;)

Fast det resultatet kan du får med en bra push up, alltså om det är det man vill åt och inte bara för en kväll =)

Nej, det kan jag inte. Här var det inte bara klyfta utan brösten blev stora. En sån där mega push up har jag men det ger inte alls samma resultat. Där kommer ju brösten bara upp, det blir inte mer massa som jag fick nu.
Men är det att man bara vill lyfta brösten är det ju bara att ta en bra push up och ett tight linne så sitter dom som ett smäck.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 550
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 819
Senast: fixi
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka