Den mest storbystade buketräffen ever? (Om t.ex @GardenAngel @Araminta @Praeterea mfl hittar denna tråden )
Haha! Alltså jag har läst tråden... men nja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den mest storbystade buketräffen ever? (Om t.ex @GardenAngel @Araminta @Praeterea mfl hittar denna tråden )
Om hästtoken är en dotter tycker jag att du ska tänka några varv om konceptet marknadsföring i samband med kvinnors kroppar. Och det kanske är ännu viktigare att du gör det om hästtoken är en son.Inser ni risken med att ni kan blir anklagade för falsk marknadsföring!
Inser ni risken med att ni kan blir anklagade för falsk marknadsföring!
Creepy snubbe alert.Inser ni risken med att ni kan blir anklagade för falsk marknadsföring!
Du ska inte be någon om ursäkt. För dina barns skull är det däremot viktigt att du fattar att det där inte är något lättsinnigt "skämt". Det verkar du fortfarande inte inse.Sorry @Springsteen och @mandalaki. Det var inget illa menat och jag skrev det som ett skämt då jag tänkte på skrönan som gick för många år sen om just denna anklagelse.
Jag har tänkt på det många gånger då jag tycker att det fixeras alldeles för mycket på kroppar och synnerhet på vissa kroppsdelar.
Men det är upp till var och en och jag tycker för det mesta att folk ska få göra som de vill med sig själv och sitt utseende.
Åh fy fan för män som du.Inser ni risken med att ni kan blir anklagade för falsk marknadsföring!
Okej. Såatteh. Jag har precis sett hur jag skulle se ut om jag förstorade brösten!! Måste bara råna en bank först!
Före, med en vanlig bh med mindre stoppning:
Tre bh-ar, stoppade med ett par strumpor och två par trosor
Och lite smink..
Ska vi byta?Haha, @Wingates Mvh AA-kupan som är väldigt avundsjuk på er med bröst!