Trycka upp brösten?

Nej, det kan jag inte. Här var det inte bara klyfta utan brösten blev stora. En sån där mega push up har jag men det ger inte alls samma resultat. Där kommer ju brösten bara upp, det blir inte mer massa som jag fick nu.
Men är det att man bara vill lyfta brösten är det ju bara att ta en bra push up och ett tight linne så sitter dom som ett smäck.

Olika push up är olika, och det är ju det som gör det så svårt. Jag tror jag provat allt utan vettig effekt. Sen BHn jag har nu, poff. Men både push, speciell skärning och speciell vaddering. De ser två storlekar större ut direkt. (Och det mest fantastiska är att den inte ens har bygel så jag slipper smärtan. Ja jag är lyrisk). Kan se om jag kan ta bilder imorgon, lär då vara både första och sista gången mina tuttar figurerar offentligt ;P

Så var inte menat som kritik, mer att om man inte bara för en kväll vill ha både lyft och trycka ihop, så går det om man bara hittar rätt sorts push up. Vilket kan vara närmast ett livstidsprojekt för övrigt.

@Alexandra_W

Det håller jag med om. Att hitta rätt bh kan ta tid. Man får ta och prova sig runt en hel del för att få se skillnaden mellan dom olika.

Själv kör jag bara push up om jag ska iväg och har något urringat. Här hemma går jag alltid utan bh. Mycket behagligare :p

Fast om man har små A-kupor på bred bröstkorg som jag så blir det ingen klyfta hur bra BHn än är. Men med mycket fyllning och flera BHar ska det nog gå =p.

Fast om man har små A-kupor på bred bröstkorg som jag så blir det ingen klyfta hur bra BHn än är. Men med mycket fyllning och flera BHar ska det nog gå =p.

Nu är ju både små och bred värdeord, men som sagt jag ska försöka ta bild imorgon. Jag har just små tuttar och "brett" mellan dem. Om jag pushar med händerna får jag trycka ihop dem extremt för få till någon klyfta. Men super-BHn gör underverk. Men givetvis spelar det roll vad man har för bröst - det finns ju en gräns vad både en och fem BH-ar kan göra, har man väldigt små, fasta bröst som sitter brett i sär så finns ju ingenting som kan trycka ihop och upp dem till en klyfta förstås...

Nu är ju både små och bred värdeord, men som sagt jag ska försöka ta bild imorgon. Jag har just små tuttar och "brett" mellan dem. Om jag pushar med händerna får jag trycka ihop dem extremt för få till någon klyfta. Men super-BHn gör underverk. Men givetvis spelar det roll vad man har för bröst - det finns ju en gräns vad både en och fem BH-ar kan göra, har man väldigt små, fasta bröst som sitter brett i sär så finns ju ingenting som kan trycka ihop och upp dem till en klyfta förstås...

Med händerna kan jag trycka en klyfta men om en enda BH ska göra det jobbet måste typ hela kupan vara fylld av fyllning.

Är nöjd med mina små fasta (jag har enbart BH för att inte visa bröstvårtorna, kör ofta med lätt vadderad bikinitop), men hade velat uppleva att ha stora för en kväll :-D.

Ni borde skämmas, att inte lägga ut en varning gällande denna tråd :mad:
Efter att med öppet sinne öppnat upp tråden, läst de senaste inläggen gällande bredd mellan brösten och trycka ihop dem för klyfta osv så blev denna oskyldiga själ så nyfiken att ett experiment på sig själv var självfallet.
Som den stackars öppna och oskyldiga kvinna jag är var jag ju tvungen att prova direkt. Så direkt att jag med inlevelse och nyfikenhet snabbt försökte med våld trycka ihop brösten (gjorde ont :mad:, men lyckades få klyfta:up:) , dock var inlevelsen så stor att jag både glömde bort morotstaven i munnen, samt invånarna i mitt hus(extremt pryda sådana)... Vet inte vad som var mest chockerande, morotstaven eller experimentet, kanske en kombination :o:D

Hihihi.

Och jag överväger att gå och rota i realådorna efter en uppsättning tripp-trapp-trull BH:ar.

Halloween snart ju! Fast vad ska jag klä ut mig till? Är ganska synligt gravid nu...

Men nej det MÅSTE vara bildredigerat!? :eek:

cosplay_cleavage_tutorial_by_pomp_berry-d60n3gw.jpg

Ooh, Jag måste testa för skojs skull!

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 554
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka