Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det kan jag inte. Här var det inte bara klyfta utan brösten blev stora. En sån där mega push up har jag men det ger inte alls samma resultat. Där kommer ju brösten bara upp, det blir inte mer massa som jag fick nu.
Men är det att man bara vill lyfta brösten är det ju bara att ta en bra push up och ett tight linne så sitter dom som ett smäck.
Fast om man har små A-kupor på bred bröstkorg som jag så blir det ingen klyfta hur bra BHn än är. Men med mycket fyllning och flera BHar ska det nog gå =p.
Nu är ju både små och bred värdeord, men som sagt jag ska försöka ta bild imorgon. Jag har just små tuttar och "brett" mellan dem. Om jag pushar med händerna får jag trycka ihop dem extremt för få till någon klyfta. Men super-BHn gör underverk. Men givetvis spelar det roll vad man har för bröst - det finns ju en gräns vad både en och fem BH-ar kan göra, har man väldigt små, fasta bröst som sitter brett i sär så finns ju ingenting som kan trycka ihop och upp dem till en klyfta förstås...
Men nej det MÅSTE vara bildredigerat!?
Tur att man förevigade the moment then.
Nej men så atte, om det är leta BH som står på schemat imorgon.Tur att man förevigade the moment then.
Nej men så atte, om det är leta BH som står på schemat imorgon.
Lyckas jag, så absolut! ;DSka du köra en uppvisning på kvällen sen?
Lyckas jag, så absolut! ;D
Den mest storbystade buketräffen ever? (Om t.ex @GardenAngel @Araminta @Praeterea mfl hittar denna tråden )Då kanske jag ska ta och rota i mina lådor Har nog ett par gravid-bh:ar kvar och de ska väl kunna funka överst
Herrejävvlar!!!!
Oj, såg ju äcklad ut... Det menade jag inte utan bara shittpommesfrites!
Nej men så atte, om det är leta BH som står på schemat imorgon.