Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker TS har förklarat sig väl och nog. Hon vet vad hon bör göra bättre till nästa gång. Så farligt illa skötte hon sig inte tycker jag. Låt det vara nu.
Mer än hälften av alla jag småpratat med på hundfronten menar ofta på att "hundarna ska sköta sitt" när det gäller bråk och att man ska vänta tills de slutar och gör upp själva vilket är helt fel men en oerhört vanlig missuppfattning.
Att jag säger att de inte ska vänta ut bråket menar jag inte att att de skulle sära på hundarna innan bråket var igång, jag är väl medveten om att alla inte är kunniga nog att se när det hänger en smocka i luften.
Och du då, som uppenbarligen är kunnig nog, får gärna dela med dig av dina kunskaper och "rätta" metoder då.
Det skrev jag iof redan i första inlägget.
Bråk bryts omedelbart kort och gott!
Jag är ledsen men jag förstår inte riktigt vad du tjafsar om.
Mer än hälften av alla jag småpratat med på hundfronten menar ofta på att "hundarna ska sköta sitt" när det gäller bråk och att man ska vänta tills de slutar och gör upp själva vilket är helt fel men en oerhört vanlig missuppfattning. Att jag säger att de inte ska vänta ut bråket menar jag inte att att de skulle sära på hundarna innan bråket var igång, jag är väl medveten om att alla inte är kunniga nog att se när det hänger en smocka i luften. Men när bråket väl är igång ska hundarna inte -som många tror, få chansen att "göra upp"
tror jag inte... var nog mest att de skulle få leka... och kasnke kunna passa ihop i stallet.... fattade jag det som iaf
så Hundar behöver inte umgås alls med andra individer inom arten? :smirk: