nyponros
Trådstartare
Inte trosakuten som religionsförvirring, utan TROSakuten. Jag behöver hjälp! ALLT åker ju för fan ner. Jag fixar verkligen inte när trosorna skär in det minsta lilla och lämnar ett "veck" ovanför av mage och höfter. Det ska vara slätt, och således köper jag endast trosor med mycket lös resår i midjan. Problemet är att de varje dag och alltid åker ner! När jag har byxor på mig, dvs alltid på jobbet och 1 gång av 1000 på fritiden så sitter de uppe, men resten av tiden har jag klänning och det är då själva fan vad irriterande det är att behöva dra upp de jävlarna hela tiden
(Jag har haft mardrömsmigrän idag så ursäkta språket).
Jag har rejält med rumpa som jag tycker att de borde sitta uppe på men icke. Jag köper strl M på HM och Lindex och mindre går absolut inte, då skär det in och jag får 4 rumpor. Det får inte skära in det minsta lilla. Vad ska jag köpa???

Jag har rejält med rumpa som jag tycker att de borde sitta uppe på men icke. Jag köper strl M på HM och Lindex och mindre går absolut inte, då skär det in och jag får 4 rumpor. Det får inte skära in det minsta lilla. Vad ska jag köpa???