RIA
Trådstartare
Min son är nu 16 månader och min mage hänger, putar ut och ser hemsk ut i mina ögon.
skäms över att visa den för någon, den har inte dragit ihop sig ännu och lär väl inte göra det heller...
blir det till att lägga sig på operationsbordet?
för med denna mage tänker jag inte dras med hela livet. ALDRIG!
nu väntar jag bebis nr 2 och är snart i vecka 13. tänker hela tiden att magen kommer se ännu värre ut efter detta... vill inte se ut så här!
jag väger exakt lika mycket som på min förra inskrivning idag och har alltså inte gått upp ett gram i den nya graviditeten. så någon bebismage finns inte på dessa bilder.
här är det 3 helt nydagna kort...
denna bilden är tagen ovanifrån, ser ju ut att vara gravid i 7:e månaden...
Å sen en gammal bild där jag tyckte att jag ser snygg ut...man skymtar i alla fall den platta magen...
är det en bukplastik som gäller?
skäms över att visa den för någon, den har inte dragit ihop sig ännu och lär väl inte göra det heller...
blir det till att lägga sig på operationsbordet?
för med denna mage tänker jag inte dras med hela livet. ALDRIG!
nu väntar jag bebis nr 2 och är snart i vecka 13. tänker hela tiden att magen kommer se ännu värre ut efter detta... vill inte se ut så här!
jag väger exakt lika mycket som på min förra inskrivning idag och har alltså inte gått upp ett gram i den nya graviditeten. så någon bebismage finns inte på dessa bilder.
här är det 3 helt nydagna kort...
denna bilden är tagen ovanifrån, ser ju ut att vara gravid i 7:e månaden...
Å sen en gammal bild där jag tyckte att jag ser snygg ut...man skymtar i alla fall den platta magen...
är det en bukplastik som gäller?