Gunnar
Moderator
Nu vet jag inte hur mycket nytta det är att svara, men jag har inte skrivit att vi skickar mail, det gör vi inte.Håller med de som säger att de där reglerna kanske inte gått fram till moderatorerna. Jag har fått en varning under alla år på buke. Det var för ett par månader sedan. Jag fick en notis bland de andra notisarna att moderatorn delat ut en varning. Inget mail med förklaring. Så är det nåt Gunnar har som regel bör det nog kommuniceras bättre.
Med det sagt. Bukefalos är ett företag och ingen demokrati så sett. Jag har full förståelse för att moderatorer har andra jobb och att det kanske blir lite godtyckligt ibland. Däremot tycker jag inte att det ska gå ut och sägas i trådar som denna att alla varningar alltid följs av ett mail för det stämmer helt enkelt inte. För min del kvittar det dock, jag kan leva utan tillkommande mail för en varning på 25 år
Det går ut en automatisk notis samt ett PM (Konversation), se exempel nedan:
"Witcher,
Du beter dig olämpligt i ditt inlägg (Dejtingtråden 27) det bryter mot reglerna. Inlägget kan ha ändrats eller raderats.
Ditt användarkonto kan ha fått restriktioner på grund av detta. Försök tänka på detta och följa reglerna framöver. "
Möjligen kan vissa missa att det finns en länk där. I det här fallet bad användaren om en ytterligare förklaring och fick också detta.