@astronaut fast det var inte ett påstående att hen var en idiot. Det var svar på exemplet som gavs om format på svar. Du missade kontextet.
Var inte helt ensam om att missförstå. Inte bara jag och dobbis som missade kontexten isf. My bad isf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@astronaut fast det var inte ett påstående att hen var en idiot. Det var svar på exemplet som gavs om format på svar. Du missade kontextet.
Tycker väl att du har lyckats klara av det helt på egen hand, handen på hjärtat läs det du skrivit ikväll och inse det också.Nu gjorde ju Gunnar det till att handla om mig.
Nej, du gjorde som vanligt och fick den att handla om dig iom att du själv drar upp att du har dubbelnick mm.Nu gjorde ju Gunnar det till att handla om mig.
Nu är det du som tar detta publikt.Jag hoppas ni tar till er min kritik.
Annars fyller denna tråd inget syfte mer än att hota användare.
Det skulle vara intressant att veta vart den godtyckliga gränsen går också. Det har jag aldrig fått nåt svar på och förmodligen kommer jag inte få det förren du/ni med glädje trycker på avtryckaren. Jag gör mitt bästa för att inte vara otrevlig även om andra många gånger varit det mot mig.
Nej, du gjorde som vanligt och fick den att handla om dig iom att du själv drar upp att du har dubbelnick mm.
nej du gjorde det alldeles själv men du är inte solen i detta universumNu gjorde ju Gunnar det till att handla om mig.
Jag tog det oxå som att han kallade mig idiot,så svårare än så är det inte att missförstå ett inlägg.
Nu var ju det jag skrev bara ett EX,hade inte tid att tänka ut något mera avancerat
Eftersom det är som det är med ip adresser är det ju egentligen ingen idé att permanent banna någonDu syftar på dubbelnick? Den problematiken har ju tagits upp, jag visste inte att det var så klurigt med IP adresser som @Gunnar då förklarade. Jag suckade lite inombords tidigare kring tillåtandet av dubbelnick men har helt släppt det nu tack vare det faktiskt.
Låt oss bara säga att mitt inlägg var möjligt att tolka olika. Jag är inte alltid så rak och ärlig. (Detta kan också tolkas på olika sätt.)Fast så svårt är det inte om man läser vad du själv skrev, och även läser det tydliga svaret att det var just ett svar på ditt ”exempel”
Låt oss bara säga att mitt inlägg var möjligt att tolka olika. Jag är inte alltid så rak och ärlig. (Detta kan också tolkas på olika sätt.)
Det var ju toppen med PM-et. Det har aldrig hänt tidigare.Nu är det du som tar detta publikt.
Det handlar nog i ditt fall mindre om att vara otrevlig och mer om att vara väldigt enkelspårig och ofta hamna i samma diskussioner om samma ämnen lite oavsett vilken tråd det är.
Sedan har jag för mig att du under ditt gamla användarnamn på slutet till och med erkände att du bara trollade.
Du fick även lite mer specifik info i svaret på ditt varnings-PM för någon vecka sedan.
Som sagt jag anser inte att du har passerat gränsen denna gång, men du är egentligen permanent bannad vilket innebär att du inte skall vara här.
Jo, jag har tänkt lite i de banorna, men jag anser att det ändå kan vara en bra markering i vissa fall och jag tror att vissa har valt att hålla sig borta eller ändrat sig så pass mycket att de inte blir varnade och bannade igen vilket i så fall är ett bra resultat.Eftersom det är som det är med ip adresser är det ju egentligen ingen idé att permanent banna någon
De dyker ju upp igen ändå uppenbarligen
Och de som inte ändrar sig blir ju snart igenkända ändåJo, jag har tänkt lite i de banorna, men jag anser att det ändå kan vara en bra markering i vissa fall och jag tror att vissa har valt att hålla sig borta eller ändrat sig så pass mycket att de inte blir varnade och bannade igen vilket i så fall är ett bra resultat.
Låt oss bara säga att mitt inlägg var möjligt att tolka olika. Jag är inte alltid så rak och ärlig. (Detta kan också tolkas på olika sätt.)
Snus är snus och strunt är strunt om ock i gyllene dosor, men rosor i ett sprucket krus är ändå alltid rosor.Och de som inte ändrar sig blir ju snart igenkända ändå
Så du planerar redan att bli bannad igen då vet vi detDet var ju toppen med PM-et. Det har aldrig hänt tidigare.
Tänk om man kunde få lika utförliga svar innan man blir bannad nästa gång.
Istället för ett generiskt mejl om att man har varit otrevlig. Trots att så inte var fallet.
Jag funderar på att lägga in ett "Kultur"-prefix under Hem&Hobby, kanske kunde passa?Snus är snus och strunt är strunt om ock i gyllene dosor, men rosor i ett sprucket krus är ändå alltid rosor.
*väntar med spänning på att bli förflyttad till stora rostråden.*
Nej, men det kommer förmodligen att ske. Gunnar hotade ju med att nästa gång så kanske...Så du planerar redan att bli bannad igen då vet vi det
Och du säger också att du blivit bannad utan anledning men eftersom du egentligen är bannad och förväntar dig att bli bannad igen tar du överhuvudtaget till dig någonting någon säger till dig eller trollar du konstant
Med självinsikt kommer man långtNej, men det kommer förmodligen att ske. Gunnar hotade ju med att nästa gång så kanske...
Hur ska jag ta till mig när jag inte fått någon förklaring alls tidigare?