Tripphult one more time..

Sv: Tripphult one more time..

Verkar ju superkul den här grejen, dock tror jag inte jag och vovven är kvalificerade för detta än (nånsin?).
(5½ mån. bullterrierhane)

:angel:

Oh det här verkar så skoj, men jag och vovve är ju på en väldigt väldigt lekmannamässig nivå, där en seger är att ha ett bra fotgående förbi annan hund typ....
Spårandet behöver vi så sjukt mkt hjälp med, jag vet inte vad som händer, första spåren funkar men sen så fattar han plötsligt inte alls vad han ska göra...
Men får ni plats över vore det kul att se och lära och inspireras av duktiga er!

kl

Jag är mer än gärna på denna gång! Så länge jag inte bli överkörd av tåget elelr så då ;) De två senare helgerna passar mig bäst. Tycker upplägget för denna gången verkar kanon med, behöver lite spårträning!

Jag och Priscilla hade tyckt att det vore roligt att komma upp, mest för sällskapet men även för träningen.

Iaf jag har inte kommit långt, men tränar för LK1 och spårar för skojs skull.

Men ta ingen hänsyn till oss i datumbestämandet, kan vi så kommer vi troligvis :)

Jag vet inte hur mitt schema ser ut i okt än men är jag ledig så kommer jag gärna om jag får med mej sällskap :)

Tycker också att upplägget verkar bra, ju mer man hinner med desto bättre.
Jag anmäler mej som intresserad, sen får jag se vilken helg det blir samt hur jag jobbar.

Du måste ju komma! Vem ska jag annars leka med på kvällarna? :p

Nej det tror jag inte du såg ju den mannen fixa ju bara o ligga på topp en kväll o den toppen var kort som du märkte :devil:

Den här gången kanske jag kan följa. De två sista helgerna kan jag inte, då fyller Arvid 1 år och syrran kommer upp.

kl

Calazirya (som är utan internet just nu ;) ) och jag kommer med om det blir någon av de två senare helgerna! :)

Det verkade som om det var väldigt roligt och lärorikt nu så om det finns möjlighet är jag också intresserad och cillamuffins vi kan ju samåka isf (Milla har egen bur)

Någon som vill köra skydd med en dvärgpinscher? ;)

Vi kan de 2 sista helgerna.

på att vara singel eller träningen :rofl:

:rofl::rofl:
Singel har jag vart länge.....
Ingen som orkar med en människa som är upptagen jämt:o:angel:
Om jag skulle hitta någon att dela resan med så skulle jag i mån av plats redan vart där!

Frågan är ju om du ska vara med mig en hel helg om du orkar det. Efter som din träningen skiljer en hel del från min... Du har ju dissat mer eller mindre all min träning sen jag börja på Buke.Så förstår inte riktigt denna idé ärligt talat.
För jag ändrar mig inte angående träningssätt bara för det kommer annat folk för jag står för min träning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 864
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hej! Min Malinois hane på 2.5år var ute ihop med två av dom andra hundarna varav ena är en schäfer på 36kg och han själv väger väll en...
Svar
10
· Visningar
2 621
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka